AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Jeg pleier å betale strømregningen med vipps, og det har gått helt greit frem til nå. Plutselig hadde den feilet, og jeg så at det ikke var nok på kontoen. Nå står den bare der i VIPPS da, som en feilet innbetaling til fortum. Hvordan kan jeg få betalt dette igjen? Jeg finner ingen "prøv å send betaling på nytt"-knapp eller noe liknende, nå som jeg har nok på kontoen til å betale regninga. Hvordan gjør man dette? Har trykket meg inn på fortum-appen også, ingen knapp der heller. Anonymkode: 53356...2eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Legg inn en helt vanlig betaling med kontonummer og eventuelt KID. Anonymkode: e1422...9d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Betal manuelt, og så lag avtalegiro. Anonymkode: 62f34...9fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Du må inn i nettbanken for å gjøre endringer i en betaling. Anonymkode: 57fa5...db1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå