AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Hei. Vi er to voksne som vil dra en uke (sånn ca) til italia i mai eller juni. Ingen av oss har vært i italia før. Vi vil bade, rusle rundt, gå i småbutikker, spise god mat, gjerne leie motorsykkel eller bil noen dager. Jeg har forsøkt å lese meg litt opp på hvor vi bør dra og hvor vi bør bestille, men det er så mye info og vanskelig å avgjøre hva som er lurt og bra. Vet at det er mange gode erfarne reisefolk her inne, er det noen som kan gi noe konkrete tips til steder? Pakketur? Airbnb? Bestille fly og hotell selv? Anonymkode: 6c2cc...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Spørs jo om du vil til en storby eller vil bo mer fredelig. Italia er et langt land med stor forskjell fra nord til sør. Jeg tenker at et sted langs kysten mellom Genova og Roma kunne være noe, da vil dere ha flere store byer innen rekkevidde(og mange mindre) Eller så er det mulig å dra til Napoli eller områdene rundt der, hva med Sorrento. kan kombineres med en tur til Ischia. Anonymkode: ff097...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormur Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Nydelig tid å reise til Italia. Har feriert fleire stader i årevis. Ville ha bestilt rutefly og satsa på airbnb. Fly til Pisa og bu i nydelige Lucca. Ta dagstur med toget til Firenze og ta småturar til kysten. Alternativt: fly til Nice og ta toget til Ventimiglia. Blomsterfestival i juni. Ta dagsturer nedover den italienske rivieraen (stopp i nydelige Noli❤️ ) Eller 3: dra til alle byers mor: Roma. Sukk. Der treng du virkelig ingenting anna enn å vere der. Kjøp boka til Anders Hornslien «Roma» og du er good to go. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Ah😍 tusen takk. Jeg gleder meg. Roma og storbyene frister absolutt, men denne turen tenker vi blir mer småsteder. Litt sol og strand kombinert med utflukter til småsteder. Anonymkode: 6c2cc...c79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå