Gå til innhold

Gjester har med uønsket hjemmelaget mat som tradisjon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er også veldig nysgjerrig på hva dere vil spise og på hva gjestene vil spise 😅 Syns egentlig det er rart at de fortsetter å komme til dere i jula hvis de elsker jula og dere ikke gjør det.

Anonymkode: 47e3d...557

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
cafflatte skrev (1 time siden):

Mine foreldre tok med pinnekjøtt da jeg og mannen inviterte til julemiddag,  vi serverte ribben men det liker ikke mine foreldre. 

Jeg sa klart i fra hva jeg mente om å ta med egen julemiddag og det skjedde ikke igjen.

Oi, så purkete gjort av deg. 

Anonymkode: 235a8...211

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere stiller med maten dere liker, gjestene tar med maten de liker. 
Jeg klarer ikke se hvorfor det kun skal være deres mat som er bra nok, med mindre det er fullstendig kræsj? 

Jeg kan se at sushi blir feil servert sammen med pinnekjøtt.
Men om de har med hjemmelagede kjøttpølser for å ha ved siden av dine kjøpte medisterkaker, så ser jeg virkelig ikke noe problem. Om de tar med hjemmelaget sennepssaus for å ha over din ferdig innkjøpte sild, hva er problemet? 
Hvis de liker kryddersmør på ribbe eller kalkun, og har det som tradisjon, så la dem ha med kryddersmør da. 

Anonymkode: 134b6...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dere stiller med maten dere liker, gjestene tar med maten de liker. 
Jeg klarer ikke se hvorfor det kun skal være deres mat som er bra nok, med mindre det er fullstendig kræsj? 

Jeg kan se at sushi blir feil servert sammen med pinnekjøtt.
Men om de har med hjemmelagede kjøttpølser for å ha ved siden av dine kjøpte medisterkaker, så ser jeg virkelig ikke noe problem. Om de tar med hjemmelaget sennepssaus for å ha over din ferdig innkjøpte sild, hva er problemet? 
Hvis de liker kryddersmør på ribbe eller kalkun, og har det som tradisjon, så la dem ha med kryddersmør da. 

Anonymkode: 134b6...b26

Dette. Sett frem alt og spis det dere liker.

Jeg liker ikke rødvin, men ofte har gjester med seg en vinflaske til meg, og noen ganger er det rødt. Da serverer jeg den, for det er jo noe som passer til det jeg pleier å servere, men selv tar jeg hvitvin/øl/vann osv. Ikke helt det samme, men dog.

Anonymkode: f1697...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...