Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #1 Skrevet 3. mars 2006 Jeg elsker rett og slett saksofonsoloer og lurte på om dere kan hjelpe meg å komme på noen sanger med gode sånne? En helt opplagt er så klart Careless Whisper, men det finnes jo så mange, mange flere. Hørte i dag at det var en liten en i Rolling Stones - waiting for a friend, faktisk, så det finnes sikkert masse skatter... Anyone?
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #2 Skrevet 3. mars 2006 Er ikke helt sikker...Men hva med Stevie Wonders Isn't she lovely?
Daria Skrevet 3. mars 2006 #3 Skrevet 3. mars 2006 Det er flere på "Pointless nostalgic"-albumet til Jamie Cullum, særlig "A time for love" gir meg frysninger
Klips Skrevet 3. mars 2006 #4 Skrevet 3. mars 2006 your latest trick, dire straits lilly was here, eller noe sånn, candy dulfer og ? han fra eurythmix eller hvordan det skrives
Lealaus Skrevet 3. mars 2006 #6 Skrevet 3. mars 2006 Tusen bitar mener jeg at har det. Den har iallfall det når man spiller den i orkester ;-)
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2006 #7 Skrevet 3. mars 2006 US3 - Cantaloop (Flip Fantasia). En låt fra tidlig 90-tall. Lenge siden jeg har hørt den, men mener det er lange saksofonsekvenser der. Funky og dansbar låt.
Gjest LoisLane Skrevet 3. mars 2006 #8 Skrevet 3. mars 2006 "Lily was here" kom jeg også på. Dave Stewart og Candy Dulfer. Sax er kult!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå