AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #41 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun kan dra hjem, men ikke hvis mannen og barna MÅ bli med. Da er det bedre at hun blir hjemme, eller finner alternativ skyss for de som vil være festen ut. Anonymkode: 9e516...d93 Det er vel opp til mannen, barna og ts? Ikke deg. Anonymkode: 43e3f...141 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #42 Del Skrevet 28. desember 2024 Jeg syns det er veldig leit for mann og barn hvis mor er så egoistisk at hun ikke klarer å holde ut i noen timer for at resten av familien skal kunne ha en fin nyttårsfeiring. Du kan fint sove og slappe av helt frem til dere drar i selskapet. Anonymkode: 887c3...465 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #43 Del Skrevet 28. desember 2024 NiceOrNothing skrev (På 26.12.2024 den 13.59): Vi burde ha respekt for at noen trenger mere søvn / ro . Hadde aldri blitt fornærmet om en gjest dro tidlig . Hadde tenkt : wow , her er et menneske som følger sine egne behov , good 🫶 Ja sine egne behov, som åpenbart kommer foran behovene til de 3 andre i familien som også må bli med tidlig hjem fordi mor ikke klarer å bite tennene sammen i et par timer for deres skyld. Anonymkode: 887c3...465 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #44 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg syns det er veldig leit for mann og barn hvis mor er så egoistisk at hun ikke klarer å holde ut i noen timer for at resten av familien skal kunne ha en fin nyttårsfeiring. Du kan fint sove og slappe av helt frem til dere drar i selskapet. Anonymkode: 887c3...465 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ja sine egne behov, som åpenbart kommer foran behovene til de 3 andre i familien som også må bli med tidlig hjem fordi mor ikke klarer å bite tennene sammen i et par timer for deres skyld. Anonymkode: 887c3...465 Men behovet for at mannen skal ta noen øl kommer også forran ts sitt behov for å ikke kjøre hjem så seint. Burde ikke mannen avstå alkohol så hun hvertfall slipper å kjøre den lange vegen hjem, når hun gruer seg til det? Kanskje det hadde vært en løsning. Men, neida, er mor som er ego. Anonymkode: 43e3f...141 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #45 Del Skrevet 28. desember 2024 Jeg skal også dra tidligere hjem pga helsa, å synes det er helt innafor. Har vært ærlig med vertskapet, som hadde forståelse for det. Anonymkode: 4b249...469 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #46 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg syns det er veldig leit for mann og barn hvis mor er så egoistisk at hun ikke klarer å holde ut i noen timer for at resten av familien skal kunne ha en fin nyttårsfeiring. Du kan fint sove og slappe av helt frem til dere drar i selskapet. Anonymkode: 887c3...465 Du kommer nok over det 👍 Anonymkode: 5a165...024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #47 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så man skal kjøpe seg hørselvern, ørepropper, be om å få eget rom, istedenfor å dra hjem når kroppen sier stopp? Ærlig talt. Anonymkode: 43e3f...141 Bruke hjelpemidler heller enn å isolere seg unødvendig - ja, selvfølgelig. Især når å nekte å bruke hjelpemidler og andre tilpasninger også vil gå ut over både barna og mannens sosiale liv. Og dette sier jeg som er i ca samme situasjon som TS selv. Det hjelper absolutt ingen å forsøke å fake frisk i sosiale lag, for så å finne på unnskyldinger for å trekke seg unna når kroppen ikke klarer mer. Det blir stort sett bare mer dumt og sårt for alle parter. Vær åpen og ærlig med folk, og benytt de hjelpemidler og tilpasninger som er mulige, så går ting seg gjerne til. Anonymkode: eebff...f10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #48 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er vel opp til mannen, barna og ts? Ikke deg. Anonymkode: 43e3f...141 Hva snakker du om? 😂 Anonymkode: 9e516...d93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #49 Del Skrevet 28. desember 2024 Jeg er ikke TS, men er autist og blir veldig sliten av mennesker og annerledesdager. Det betyr ikke at jeg ikke ønsker å være med andre mennesker, eller at jeg ikke synes feiringer er gøy. Det betyr rett og slett at jeg blir fortere sliten enn andre, og kan ha behov for å trekke meg vekk og dra hjem tidligere enn andre for å ikke bli helt utmattet. Kjenner jeg blir litt lei meg av så mange i denne tråden som mener at da burde man holde seg hjemme heller… 😞 Jeg håper i hvert fall at ingen oppfatter meg som frekk fordi jeg må dra tidlig for å kunne fungere dagen etterpå. Jeg har jo lyst til å treffe mennesker jeg også, selv om hjernen min blir litt mer sliten enn andres… 😕 Anonymkode: e7372...6e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 28. desember 2024 #50 Del Skrevet 28. desember 2024 Bli over fyrverkeriet, men hold mannen kjørbar, så kjører han hjem? Eller hva er verst? Lengden på selskapet eller å kjøre hjem? ☺️ Skjønner deg godt, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå