Gå til innhold

Lagt på meg 3 kg på 3 dager!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille julaften ble det pinnekjøtt og riskrem, vin.  julaften ribbe og karamellpudding og i går var det koldtbord, øl og vin . Gikk på vekten i dag og den fikk fra og være 74.5 til 77.5 😅😅 Noen som kjenner seg igjen? Er dette vannvekt? Jeg håper det! 😂 Nå skal det bare spises sunt fra og med i dag. 😁

Anonymkode: 0f7c8...e4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja salt, fett og sukker, jeg har gått fra 55 til 63 kg og føler meg som en svamp noen har hivd i oppvask vann, det er fysisk ikke mulig å gå opp mange kg i fett på 4 dager 😂 drikk vann, masse vann for å skille gjennom, og løp på do hehe

Anonymkode: 93f31...5cf

• Liker 2
Skrevet

Mye salt mat gjør at kroppen holder på masse vann. Går over etter noen dager. I verste fall har du nok bare lagt på deg 200-300 gram 🤪

Anonymkode: d8a6d...f42

Skrevet

Har lagt på meg 1 kg på 2 dager. Ikke rart når det tyter ut sukker og fett fra alle skap på kjøkkenet.

Anonymkode: 204cd...367

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja salt, fett og sukker, jeg har gått fra 55 til 63 kg og føler meg som en svamp noen har hivd i oppvask vann, det er fysisk ikke mulig å gå opp mange kg i fett på 4 dager 😂 drikk vann, masse vann for å skille gjennom, og løp på do hehe

Godt å høre det ikke bare er meg😂 Nå skal det drikkes vann og kaffe! 😂

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Godt å høre det ikke bare er meg😂 Nå skal det drikkes vann og kaffe! 😂

Ts

Nå skal du se det renner unna da ja 😂

Skrevet

Tror du virkelig det er mulig å legge på seg 3 kg fett på 3 dager?

Anonymkode: bfe12...d6d

• Liker 1
Skrevet

Mye salt binder vann i kroppen, kanskje litt forstoppet osv, full i mage og tarm osv. Du har ikke lagt på deg tre kilo fett. 

Anonymkode: 3a085...657

Skrevet

Det er vann.

Da skal du spise 21000 kalorier TS på tre dager. Det er ikke fysisk mulig hvis du faktisk har et normalt matinntak 😅

Vannvekt. 

Anonymkode: 53b1a...341

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...