AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Jeg er slank og trener mye, har fått høre at jeg er så myk å ha sex med. Men blir litt usikker på om dette er bra, er det bedre dama kjennes fast og har ut? Anonymkode: 2bc5c...c2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Jeg foretrekker at jenta er normalvektig og uten svulmende muskler. Anonymkode: a9eb5...1a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Bedre at dama er normalvektig. Ikke for mye ikke for lite. Større muskler eller kropp som er fast og hard, nei takk. Anonymkode: 721f9...512 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Dama må være ekte. Ikke fake rumpe, pupper, lepper osv osv Anonymkode: 721f9...512 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden Foretrekker fysisk attraktive jenter med kropp som er «gymfit». Som feks cristinacfitness_ på instagram. Svært uattraktivt med kvinner som ikke orker å legge ned innsats i å se bra ut Anonymkode: d247f...710 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Foretrekker fysisk attraktive jenter med kropp som er «gymfit». Som feks cristinacfitness_ på instagram. Svært uattraktivt med kvinner som ikke orker å legge ned innsats i å se bra ut Anonymkode: d247f...710 Da regner jeg med at du er fysisk attraktiv type med store muskler og med stort ego. En herlig overfladisk fyr. Anonymkode: 721f9...512 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Del Skrevet 12 timer siden Hva personen legger i det, vet ikke jeg. Men jeg tenker fin/god hud. Har egentlig veldig lite med om hun er tynn eller tykk, muskuløs eller ikke. Bare god å ta på, holde rundt, være med. Anonymkode: ffb16...90f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Da regner jeg med at du er fysisk attraktiv type med store muskler og med stort ego. En herlig overfladisk fyr. Anonymkode: 721f9...512 Garantert feilfri ja, han er sikkert den deiligste mannen i Norge. Alle kvinners drøm. Anonymkode: 1ac37...c02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Dama må være ekte. Ikke fake rumpe, pupper, lepper osv osv Anonymkode: 721f9...512 Heller ikke beinmus. Anonymkode: 997b2...d8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Del Skrevet 12 timer siden Er også trent, men har dessverre litt stor rumpe. Menn elsker den imidlertid, så ingen klager.. Anonymkode: 6b86e...74b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå