AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:57 #1 Del Skrevet torsdag kl 08:57 Er ikke det litt spesielt? Bryllupet var i juni, så burde vel fått det nå? Er ikke det vanlig med takkekort lenger? Anonymkode: 95b75...89f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:59 #2 Del Skrevet torsdag kl 08:59 Wooooooow MEGAKRISE Anonymkode: 0b39d...9c0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:02 #3 Del Skrevet torsdag kl 09:02 Hvem i alle dager bryr seg? Anonymkode: a06c6...180 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:08 #4 Del Skrevet torsdag kl 09:08 Vanlig høflighet å sende takkekort etter store livshendinger der man mottar gaver, om ikke man kan sende takkekort så ringer man og takker. Anonymkode: 0c44f...4b4 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:13 #5 Del Skrevet torsdag kl 09:13 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er ikke det litt spesielt? Bryllupet var i juni, så burde vel fått det nå? Er ikke det vanlig med takkekort lenger? Anonymkode: 95b75...89f Oi, jo det var litt spesielt! Kanskje takkekortet ditt har kommet bort i posten? Anonymkode: ee8f2...f9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:17 #6 Del Skrevet torsdag kl 09:17 Hadde egentlig satt pris på å ikke få. Får liksom så dårlig samvittighet når jeg kaster takkekort med bilder av brudeparet/konfirmanten/dåpsbarnet etc. Samtidig, hva i alle verden skal jeg med de? Fyll til skuffene? Anonymkode: bdc28...70b 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lost little girl Skrevet torsdag kl 09:17 #7 Del Skrevet torsdag kl 09:17 Har også begynt å lure på om det har blitt vanlig å ikke sende takkekort. Har ikke fått etter de to siste bryllupene jeg var i. Det ene var for halvannet år siden og det siste var i juni. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:19 #8 Del Skrevet torsdag kl 09:19 Jeg ventet fortsatt på takk av et eller annet slag etter at jeg ga dåpsgave for snart 4 år siden. Jeg kunne ikke komme i dåpen fordi jeg fikk korona. Hørte aldri noenting. Lurer på om det kanskje er vanlig å ikke takke for ting lenger? At man tar det for gitt at folk gir en dyre ting? Vi fikk barn i mai, og jeg har sendt personlig takk til alle som kom med gaver, store som små. Men det kan hende at jeg er helt håpløst utdatert som gjør sånt😅🙈 Anonymkode: b57f4...ee3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #9 Del Skrevet 16 timer siden Vi sender ikke ut takkekort. Gifta oss i november. Alle som ga gaver, gratulerte eller deltok i feiringen har fått takk personlig eller på melding, det får holde. Vi ba ikke om gaver og hadde et lite bryllup uten fotograf så vi kommer ikke til å gå hen å orge med takkekort av bildene en av våre få gjester tok feks for å sende takkekort for gaver vi aldri ba om eller forventa. Anonymkode: f4491...ef2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #10 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 10.17): Hadde egentlig satt pris på å ikke få. Får liksom så dårlig samvittighet når jeg kaster takkekort med bilder av brudeparet/konfirmanten/dåpsbarnet etc. Samtidig, hva i alle verden skal jeg med de? Fyll til skuffene? Anonymkode: bdc28...70b Jeg putter de i en album. Synes det er hyggelig å få og ta vare på Anonymkode: 36307...222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #11 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Vi sender ikke ut takkekort. Gifta oss i november. Alle som ga gaver, gratulerte eller deltok i feiringen har fått takk personlig eller på melding, det får holde. Vi ba ikke om gaver og hadde et lite bryllup uten fotograf så vi kommer ikke til å gå hen å orge med takkekort av bildene en av våre få gjester tok feks for å sende takkekort for gaver vi aldri ba om eller forventa. Anonymkode: f4491...ef2 Vanlig kutyme å gi gave uavhengig hva dere forventer. Dere trenger heller ikke profesjonell fotograf. Har dere ingen bilder fra dagen? Anonymkode: 36307...222 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #12 Del Skrevet 16 timer siden Venter enda på takkekortet 10 år etter brylluppet… de er enda gift. Har fått fra de andre jeg har deltatt i etter dette. Anonymkode: 9ea85...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #13 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vanlig kutyme å gi gave uavhengig hva dere forventer. Dere trenger heller ikke profesjonell fotograf. Har dere ingen bilder fra dagen? Anonymkode: 36307...222 Vanlig kutyme vi velger å ikke følge. Man gir ikke gaver med forbehold eller forventninger som feks å få takkekort, da er det ikke en gave men en forpliktense man pålegger mottager. Vi har kun bilder tatt med mobil av gjester, ingenting oppstillt, poserende eller slikt. Øyeblikksbilder andre eier. Vi har ingen ønsker om å bruke tid eller penger på å trykke opp, skrive og postlegge takkekort som 9/10 kommer til å kaste direkte i søpla og sistemann kanskje lar støve ned en stund før kasting. Mulig den ene er blant de ytterst få som setter pris på den typen overforbruk men vi velger altså å la være å tekkes den ene. Blir vedkommende fornærma så lever vi godt med det. Anonymkode: f4491...ef2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #14 Del Skrevet 15 timer siden Har flere familiemedlemmer som ikke har sendt takkekort etter hverken bryllup, dåp eller konfirmasjon. De er rett og slett sløve. Kusina mi ble konfirmert for 4 år siden og da de fikk takkekort etter dattera mi ble konfirmert i år så ble onkelen min skikkelig flau. Men noe kort har enda ikke kommet 😂 Anonymkode: d8e1f...81f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 15 timer siden #15 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Venter enda på takkekortet 10 år etter brylluppet… de er enda gift. Har fått fra de andre jeg har deltatt i etter dette. Anonymkode: 9ea85...cbb Men du venter ikke fremdeles på takkekort?!Den var litt vel drøy😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 15 timer siden #16 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 9.57): Er ikke det litt spesielt? Bryllupet var i juni, så burde vel fått det nå? Er ikke det vanlig med takkekort lenger? Anonymkode: 95b75...89f Er ikke det en tradisjon på vei ut , i likhet med julekort ? Mange takker vel digitalt vil jeg tro . Ikke noe jeg går rundt å savner 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 15 timer siden #17 Del Skrevet 15 timer siden Det kan ha kommet bort i posten. Vi sendte ut over 80 takkekort, og i hvert fall ett av dem kom bort i posten. Da sendte vi ut nytt etter å ha blitt oppmerksomme på det. Hva med å bare spørre brudeparet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #18 Del Skrevet 7 timer siden Vi fikk aldri takkekort etter et bryllup vi var i. Vi hadde overført en pengegave til moren til bruden (etter brudeparets eget ønske, da de ikke ville vite summene de fikk før bryllupet 🤷♀️) og det viste seg at moren hadde oversett innbetalingen og aldri overført summen til brudeparet. Så de var fornærmet fordi vi ikke ga gave og vi var snurt fordi alle andre fikk takkekort unntatt oss. Dette foregikk i et par år før vi kom til bunns i det hele. Anonymkode: 36d2d...fb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden Skal man si takk for takkekortet også? 🤷♀️😂 Muntlig eller skriftlig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden Kan være de vil spare porto og tar det neste gang dere sees? Vet om noen sånne… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå