AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Tror dere LEGO blir en fy ting? Anonymkode: d1844...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror dere LEGO blir en fy ting? Anonymkode: d1844...769 Nei Anonymkode: ec038...052 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Sønnen min leker med LEGO som er 60 år gammel. Det er forskjell på plast. Det er ikke LEGO som er problemet. Anonymkode: deeb3...a1e 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Har tenkt på lego som fy-ting lenge, som alt anna av plastleker. Anonymkode: 21ce1...172 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden Lego er det aller, aller, aller, aller minste problemet. Problemet er jo de enorme fjellene med dårlige plastredskaper/leker som er av så dårlig kvalitet at de blir ødelagt i løpet av en uke eller en måned. Jeg lo høyt når man skulle kutte ut plastsugerør. Dette må utgjøre max 0,0000000000000000000000001 promille av det norske plastforbruket. Anonymkode: 9cd28...d38 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden Lego er mer populært enn noen gang. Anonymkode: 81da9...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden LEGO lever evig, for det kommer i en helt annen kategori enn vanlige plastting. Jeg har mye av det og er en voksen person. Gir ikke slipp på det. LEGO er fantastisk for fantasien. Anonymkode: b903c...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 15 timer siden #8 Del Skrevet 15 timer siden Lego er da ikke problemet Er alt det annet klær med plast i, at ting blir pakket inn i 2 til 3 lag med plast. Er mye som ikke behøver å pakkes inn i plast 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #9 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Lego er det aller, aller, aller, aller minste problemet. Problemet er jo de enorme fjellene med dårlige plastredskaper/leker som er av så dårlig kvalitet at de blir ødelagt i løpet av en uke eller en måned. Jeg lo høyt når man skulle kutte ut plastsugerør. Dette må utgjøre max 0,0000000000000000000000001 promille av det norske plastforbruket. Anonymkode: 9cd28...d38 Nå skal de være av papp, men emballasjen rundt sugerørene er fortsatt av plastikk😅 Anonymkode: 0fd45...741 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #10 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Tror dere LEGO blir en fy ting? Anonymkode: d1844...769 Nei. Lego bli sjelden kastet og er neppe et stort miljøproblem Anonymkode: 0fd45...741 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden Nei, her har min 18 åring fortsatt all sin lego. Og duploen vi hadde, går i arv i familien. Og lego selger man, eller gir bort, man kaster ikke lego. Anonymkode: 05870...5e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå