Gå til innhold

Eksen endret seg totalt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi har hatt veldig fin samerbeid i 5 år. Nå har han fått nytt barn og ting begynte å endre seg. Ble plutselig beskyldt for å ikke like damen hans, spre rykter om noen private ting osv. For å si det sånn han har ikke vært helt ærlig med henne, men det har jeg aldri nevnt til noen og kunne ikke brydd meg mindre. 

Det er veldig vanskelig å samarbeide rundt barnet nå. Svarer ikke på meldinger på 2-3 dager. Barnet er 9. 

Noen som har opplevd lignende og hvordan håndtere det ? 

Anonymkode: 3400a...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi har hatt veldig fin samerbeid i 5 år. Nå har han fått nytt barn og ting begynte å endre seg. Ble plutselig beskyldt for å ikke like damen hans, spre rykter om noen private ting osv. For å si det sånn han har ikke vært helt ærlig med henne, men det har jeg aldri nevnt til noen og kunne ikke brydd meg mindre. 

Det er veldig vanskelig å samarbeide rundt barnet nå. Svarer ikke på meldinger på 2-3 dager. Barnet er 9. 

Du slår meg som et menneske som ønsker full kontroll over x. Og når du ikke får dèt,  så blir du despo og klager i some. 

Anonymkode: 9f710...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du slår meg som et menneske som ønsker full kontroll over x. Og når du ikke får dèt,  så blir du despo og klager i some. 

Anonymkode: 9f710...d0b

Har ingen tips TS, annet enn at denne kommentaren ikke gir mening ut fra hva du har skrevet. 

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ble plutselig beskyldt for å ikke like damen hans, spre rykter om noen private ting osv. For å si det sånn han har ikke vært helt ærlig med henne, men det har jeg aldri nevnt til noen og kunne ikke brydd meg mindre. 

Denne delen som TS skrev over her,  gjør at jeg føler meg litt enig med AB som skriver under her:

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Anonymkode: 94429...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kanskje han no er redd for at ting som var mellom dere skal komme ho for øre og så lager han på ein måte ein krig om det for å vere i forkant. Sånn at om ho får høre skal ho tru at det ikkje er sant. Send han en melding om at du ikkje har fortalt og ikkje kommer til å fortelle og at han kan slappe helt av med det. Skriv at du er så glad for det fine samarbeidet dere har hatt og at du håper det kan fortsette. Sei at det gode samarbeidet for deg er 100 ganger viktigere enn å blande deg og fortelle private ting fra deres samliv.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...