AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #1 Del Skrevet 26. desember 2024 Hei! Jeg brukte egenmelding for 12 dager siden, og er igjen blitt syk. Har vært i jobb siden sist egenmelding, jobber i en IA-bedrift. Noen som vet reglene for dette? Skjønner ikke helt når jeg googler, må jeg ha sykemelding siden det er under 16 dager siden? Permisjon uten lønn? Anonymkode: 24dae...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #2 Del Skrevet 26. desember 2024 Du kan bruke egenmelding om du ikke brukte 8 dager ved sist fravær (du kan ikke bruke mer en 8 dager per 16 dagers periode), og ikke har brukt mer en 24 dager totalt i år. Skal sies at hadde jeg blitt syk i romjulen så skulle jeg vært dårlig for å ikke dra på jobb, så dårlig at jeg faktisk hadde trengt sykemelding. F.eks influensa symptom og jobber innenfor helse… Jeh ble sykmeldt rett før jul og fikk tilbud om sykemelding over nyttår (kraftig oppblussing i kronisk sykdom), men takket nei til videre etter 23/12, fordi jeg ikke har hjerte til å gjøre det mot kolleger som fortjener julefri. Anonymkode: 4aa5b...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #3 Del Skrevet 26. desember 2024 Takk for svar! Anonymkode: 24dae...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå