AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Intelligente og vellykkede kvinner. Som Emily Maitlis eller Gunnhild Nyborg. Det er noe med kvinner som er kunnskapsrike og sterke som tiltrekker meg. Problemet er selvfølgelig at de har en annen sosioøkonomisk status enn meg, og befinner seg på helt andre arenaer. Jo høyere utdanning og mer kunnskap de har, jo mer sexy er det. Noen andre som har samme problem? Anonymkode: 9d44c...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Ja! Anonymkode: f4d01...895 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Intelligente og vellykkede kvinner. Som Emily Maitlis eller Gunnhild Nyborg. Det er noe med kvinner som er kunnskapsrike og sterke som tiltrekker meg. Problemet er selvfølgelig at de har en annen sosioøkonomisk status enn meg, og befinner seg på helt andre arenaer. Jo høyere utdanning og mer kunnskap de har, jo mer sexy er det. Noen andre som har samme problem? Anonymkode: 9d44c...650 Godt nytt år ❤️ Bortsett fra det bør du senke kravene dine. En tøddel. Lykke til! 🙄 Anonymkode: a42d7...28f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Javel. Men hvorfor skal de velge deg? Anonymkode: bd2be...eaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Det der er jo min aldersgruppe også. Erfaring tilsier at mange av disse travle kvinnene, ønsker seg en særboende kjæreste, som de kan tilbringe givende tid med, på sine premisser. At du ikke har like mye på gang, er en fordel. Du må gi dem det de trenger av kjærlighet og trygghet, matche på noen fritidsaktiviteter, og seksuelt. Innerst er de bare 17 år gamle utrygge jenter, alle sammen, og ytterst få leter etter et trofé av en mann. M56 Anonymkode: c9cf7...e28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Like barn leker best, er du en 3-er selv, kan du ikke forvente noe mer en en 3-er. Senk kravene dine, så finner du noen du også Anonymkode: 09cc1...0e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Like barn leker best, er du en 3-er selv, kan du ikke forvente noe mer en en 3-er. Senk kravene dine, så finner du noen du også Anonymkode: 09cc1...0e5 Når du forlater videregående, er det ikke tall det går på. Anonymkode: c9cf7...e28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det der er jo min aldersgruppe også. Erfaring tilsier at mange av disse travle kvinnene, ønsker seg en særboende kjæreste, som de kan tilbringe givende tid med, på sine premisser. At du ikke har like mye på gang, er en fordel. Du må gi dem det de trenger av kjærlighet og trygghet, matche på noen fritidsaktiviteter, og seksuelt. Innerst er de bare 17 år gamle utrygge jenter, alle sammen, og ytterst få leter etter et trofé av en mann. M56 Anonymkode: c9cf7...e28 Ja, det kan nok stemme. Særbo er også noe jeg finner veldig attraktivt ellers, men som «vanlige» kvinner ikke er interessert i, dessverre. Anonymkode: 9d44c...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Enten må du utdanne deg og jobbe deg opp, eller så må du senke lista ned. Anonymkode: 508e8...b2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Spørs hvorfor du vil ha en slik dame. Er det fordi du selv er ganske smart og liker gode samtaler så behøver ikke utdannelse ha så mye å si. Med alderen kan felles interesser og gleder veie tyngre enn din status i arbeidslivet. Vi skal alle bli pensjonister om vi er heldige og lever til den tid… Jeg og kjæresten er på ulike planeter sånn sett, og godt voksne særboere. Elsker den tiden vi har sammen, og tenker lite på status da😊 Anonymkode: aeead...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden Utdanning har aldri vært attraktivt for meg i en partner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden #12 Del Skrevet 36 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Spørs hvorfor du vil ha en slik dame. Er det fordi du selv er ganske smart og liker gode samtaler så behøver ikke utdannelse ha så mye å si. Med alderen kan felles interesser og gleder veie tyngre enn din status i arbeidslivet. Vi skal alle bli pensjonister om vi er heldige og lever til den tid… Jeg og kjæresten er på ulike planeter sånn sett, og godt voksne særboere. Elsker den tiden vi har sammen, og tenker lite på status da😊 Anonymkode: aeead...b0f Status har ingen ting å si, det er mer at de er kompetente og kunnskapsrike. At jeg er tiltrukket av eksemplene jeg ga, handler vel mer om at jeg vet at de eksisterer, i motsetning til professoren som gjemmer seg på kontoret sitt. Jeg er ikke så glad i small talk, og jeg synes det er mer givende å drøfte aktuelle temaer. Anonymkode: 9d44c...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden #13 Del Skrevet 34 minutter siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Javel. Men hvorfor skal de velge deg? Anonymkode: bd2be...eaf Alle skal få. Anonymkode: 77a59...d1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden #14 Del Skrevet 30 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når du forlater videregående, er det ikke tall det går på. Anonymkode: c9cf7...e28 Man kan sminke ordene på ulike sett, men de fleste voksne mennesker har en ide om egen og andres «verdi» på kjønnsmarkedet, og veldig mange stusser om et slående godt parti blir sammen med det de oppfatter som et dårlig parti. Anonymkode: 56e95...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå