AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Og som tenner deg veldig mye? Jeg kan starte: - veldig hårete kropp (nei, hår på ryggen er IKKE et problem) - store hender (jo større, jo bedre) - tjukk penis (de som vet, de vet) Alt annet betyr ikke noe særlig. Men har mannen minst én av disse tingene så er jeg solgt. 😅 Anonymkode: 274ba...a2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Klarer seg fint i sosiale sammenhenger. Er det som alltid får meg først interessert Øyekontakt på nr 2 Anonymkode: 880a3...0d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Store hender, stor penis. Brede skuldre, tonede litt brede armer. Mener ikke muskelbunt. Ikke min greie. Anonymkode: 34134...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden - Over snittet utstyrt (viktig hvis det er snakk om kjæresteforhold) - Mye hår på hodet og godt hårfeste - Store hender - Pent smil - Enten brede skuldre eller nærmere 190 høy. Høyde har ikke alt og si, men han må oppleves større på en eller annen måtr - Rett holdning Anonymkode: f7b30...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): - Over snittet utstyrt (viktig hvis det er snakk om kjæresteforhold) - Mye hår på hodet og godt hårfeste - Store hender - Pent smil - Enten brede skuldre eller nærmere 190 høy. Høyde har ikke alt og si, men han må oppleves større på en eller annen måtr - Rett holdning Anonymkode: f7b30...f08 Veldig attraktivt med god høyde. Men ikke et krav eller must for meg - men klart det er sexy. ❤️ Anonymkode: 274ba...a2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Mann her. Jeg liker at helheten stemmer. Figur, proporsjoner, holdning, og selvsagt et ansikt jeg kan like å våkne til. Anonymkode: 48f81...a92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden Tydelig timeglassfigur, minimum c-cup (må være faste og naturlige, samt ha små brystvorter (ikke brune)), max 160cm høy, ca. 45-50kg (noen ribbeben må være synlig), langt tykkt hår, myk hårløs hud over hele kroppen, innie mus og innie navle, sprettrumpe, ungt og feminint utseende. Anonymkode: 2baf8...f8e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Liker at han er stor, kraftig og litt "bamsete", har pene tenner, et godt smil og så må han lukte godt🥰 Anonymkode: 89b28...46b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Stor og sterk. Liker å føle at jeg kryper inntil han og han holder rundt hele meg, at jeg føler meg liten, ikke noe kink, men en god trygghet 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Store hender, hårete kropp, generelt stor! ingrn hindring med stor mage! Er han større enn meg er han garantert å få en sjangs, må jo selvsagt se bra ut i ansiktet også. Anonymkode: 991eb...011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tydelig timeglassfigur, minimum c-cup (må være faste og naturlige, samt ha små brystvorter (ikke brune)), max 160cm høy, ca. 45-50kg (noen ribbeben må være synlig), langt tykkt hår, myk hårløs hud over hele kroppen, innie mus og innie navle, sprettrumpe, ungt og feminint utseende. Anonymkode: 2baf8...f8e Tror du leter etter en tenåring og ikke en kvinne Anonymkode: 991eb...011 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tydelig timeglassfigur, minimum c-cup (må være faste og naturlige, samt ha små brystvorter (ikke brune)), max 160cm høy, ca. 45-50kg (noen ribbeben må være synlig), langt tykkt hår, myk hårløs hud over hele kroppen, innie mus og innie navle, sprettrumpe, ungt og feminint utseende. Anonymkode: 2baf8...f8e 🤣 Anonymkode: 34134...71f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Syns min mann er veldig fysisk tiltrekkende! 190 høy, halvlang hår og et velformet skjegg. Tatoveringer, store hender, muskuløse overarmer, brede skuldre, nokså flat mage. Ikke typisk veltrent men naturlig hardtarbeidende manne-mann som også har en fantastisk personlighet. Bryr meg ikke om at menn må ha så pent ansikt. Anonymkode: c2bc0...9e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Ved første øyekast så har smilet mye å si for meg, en som har et fint smil og der øynene har god blikk kontakt (kan se mye i blikket, kommuniserer med blikket) god utstråling. Ellers har jeg falt for mye forskjellig utseendemessig, ikke noen fasit når det gjelder hår/ikke hår, høyde, vekt, størrelse på kroppsdeler eller liknende. Anonymkode: 1bf54...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden Øyene og smilet 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden Øynene, smilet har mye å si, en som har meninger og en som liker å lære nye ting. Jeg bryr meg ikke så mye om kropp, så lenge tiltrekningen er der. Det er det viktigste. Anonymkode: 7c52f...147 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Numii Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden Øyne og smilet er det første jeg tiltrekkes av. Fine tenner, tannpuss er viktig. Elsker arbeidsnever, gjerne med litt træl. Sånn generelt så synes jeg det er fint med brede skuldre og smale hofter, når v'en ned mot penis er definert. Lange muskler fremfor korte og store. Med det sagt så spiller personlighet større rolle enn utseende, bare det på innsiden er nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Del Skrevet 1 time siden Pene øyne og et naturlig smil som brukes mye er høyt på lista. Liker kvinner som er normalvektig og uten svulmende muskler. Faste fine kvinnelige former med litt rompe og pupper er fint. Anonymkode: e3fd6...13d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden Jeg tiltrekkes ikke av rent fysiske kvaliteter, men øynene er viktige fordi de som regel røper personligheten til vedkommende. "Sjelens speil" er mer enn bare en floskel. Anonymkode: d5a22...d26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden Så lenge mannen ikke har tattoeringer☠️ så tar jeg alt. Anonymkode: 34d33...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå