AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #1 Del Skrevet 26. desember 2024 Hei, jeg har en god app idé og lurer på om noen her inne har erfaring med ai til appskaping? Jeg har ikke laget en app før så trenger tip om hvilket ai verktøy som er lett å bruke for å utvikle appen? Anonymkode: 984e1...6ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #2 Del Skrevet 13. januar Lær koding fra bunnen av. Slik ståda er nå, er ikke kunstig intelligens i nærheten av å kunne kode bra nok. Man må sitte å feilsøke og ender nesten opp med å bruke like lang tid som hvis man gjør det selv fra bunnen av. Anonymkode: 50baa...e9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #3 Del Skrevet 13. januar Reality check: ingen AI kan lage en app for deg. Det er en grunn til at apputvikling er et eget fagfelt. Joda, du kan lære deg å kode selv. Men du må også designe, brukerteste, markedsføre, vedlikeholde, supporter og videreutvikle. Hvis ideen din er så god så finner du investorer som er med på å betale et ordentlig selskap til å utvikle den for deg. Anonymkode: d1551...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #4 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 1.17): Hei, jeg har en god app idé og lurer på om noen her inne har erfaring med ai til appskaping? Jeg har ikke laget en app før så trenger tip om hvilket ai verktøy som er lett å bruke for å utvikle appen? Anonymkode: 984e1...6ce Det tror jeg rett og slett du sliter med å gjøre, med mindre du har en meget enkel idé som vil bestå av svært lite kode/lavt nivå kompleksistetsmessig. For å svare uten forbehold; AI-verktøyet du trenger for å kode er github copilot, til nå det beste verktøyet for å skrive kode jeg har kommet over - har utdanning og jobber som utvikler selv. Men jeg tror det ikke er så enkelt som du kanskje ser for deg. Her tror jeg muligens at å betale noen tusenlapper til en student/nyutdannet som kan bruke det som referanseprosjekt i tillegg vil være en vesentlig bedre løsning. Bare husk på å lag klar avtale vedr. IP/rettigheter til idé, kode og produkt. Anonymkode: ac6a0...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #5 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 20.25): Reality check: ingen AI kan lage en app for deg. Det er en grunn til at apputvikling er et eget fagfelt. Joda, du kan lære deg å kode selv. Men du må også designe, brukerteste, markedsføre, vedlikeholde, supporter og videreutvikle. Hvis ideen din er så god så finner du investorer som er med på å betale et ordentlig selskap til å utvikle den for deg. Anonymkode: d1551...8a2 Du snakker som om TS spurte etter en systemutvikler, ikke hvordan man kan bruke AI for å kode en app. Med det sagt, jeg er ikke uenig i dine synspunkter, men det er noe utenfor trådens tema. Det du sier er at hele SDLC-en må ivaretaes, noe jeg er enig i. Anonymkode: ac6a0...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå