Gå til innhold

Jeg er veldig pågående

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er veldig glad i partner'n min, vi har full tiltro på hverandre og jeg er 100% sikker på at begge er trofaste.
Jeg ringer henne ofte, hun ringe meg ofte, jeg er mye med henne og har fokus på henne (hun er 35 og jeg er 39) ingen barn involvert.
Hun sier jeg er pågående og "alltid der" og hun vet det er sånn pga. det jeg nevnte over men hun sier det lell.
Er jeg et rødt flagg fordi jeg vil være med henne mest mulig? jeg elsker henne og vil være med henne og støtte henne.

Hva er deres beste tips sånn at jeg naturlig kan tilpasse meg sånn at jeg ikke oppfattes som for pågående/masete, og likevel vise at jeg faktisk virkelig vil være med henne, ja hun er en fantastisk person i mine øyne.

Anonymkode: b9c66...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

0/10 

Fikk bilde av en hund som logrer med halen... 

Anonymkode: e8e55...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva er deres beste tips sånn at jeg naturlig kan tilpasse meg sånn at jeg ikke oppfattes som for pågående/masete, og likevel vise at jeg faktisk virkelig vil være med henne, ja hun er en fantastisk person i mine øyne.

Ro ned et par hakk.

Fokuser også på andre deler av livet.

Anonymkode: 3fe15...a17

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra hva du skriver er dere mye sammen, og når dere ikke er det ringer dere hverandre mye. Hvis du er så pågående, er det litt motstridende at hun driver og ringer deg mye (med mindre du har et kontrollbehov og krever at hun ringer). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her er det nok henne som er det røde flagget.... anbefaler  deg å gå inn på telefonen hennes, for her er det noe muffens.

Anonymkode: a7f7d...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er veldig glad i partner'n min, vi har full tiltro på hverandre og jeg er 100% sikker på at begge er trofaste.
Jeg ringer henne ofte, hun ringe meg ofte, jeg er mye med henne og har fokus på henne (hun er 35 og jeg er 39) ingen barn involvert.
Hun sier jeg er pågående og "alltid der" og hun vet det er sånn pga. det jeg nevnte over men hun sier det lell.
Er jeg et rødt flagg fordi jeg vil være med henne mest mulig? jeg elsker henne og vil være med henne og støtte henne.

Har du noe i livet du liker sånn bortsett fra henne? Finn på noe med kompiser, gå på trening osv. 

Anonymkode: 04306...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hun mener vel at det er fint om du har et liv, utenom henne og. Har du ikke venner, familie, trening, hobby?

Anonymkode: 9736e...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor ofte ringes dere og hvorfor?

Du skriver at dere er mye sammen, er dere begge komfortable med at den andre er sammen med andre, venner, familie osv? Er det greit å være fra hverandre, eller blir det dårlig stemning av det?

Anonymkode: 51bd7...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg ringer henne ofte,

skulle ønske jeg hadde en slik en som deg. Jeg vil så gjerne føle meg elsket 

Anonymkode: 8731b...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva mener du med å ringe ofte da ? Vi ringes hver kveld , men sees ikke så ofte . Skulle også gjerne vært med en som virkelig viser at han vil være med meg . 

Anonymkode: 02300...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er viktig å ha et liv utenom partner og, både mens man er i forhold og ikke minst hvis det blir slutt, det er veldig kjedelig å sitte uten noen som helst hvis det blir slutt fordi man ikke har pleid relasjoner utenom forholdet.

Anonymkode: 8c965...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...