Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2006 #1 Skrevet 3. mars 2006 nå har jeg letet masse på nettet og funnet to stk som strikker genser til små hunder som fryser, men de lager til maks 35 cm og det er for lite. Er det noen som vet om en nettbutikk eller noen som strikker hundegenser på hobbybasis eller lignende? Vet at mange synes det er teit med hunder med klær, men hele hunden skjelver når vi er ute og det er jo ikke noe kjekt...
Gjest Fruktfat Skrevet 3. mars 2006 #2 Skrevet 3. mars 2006 det er faktisk viktig å kle på hundene når det er kaldt! men jeg har lagt merke til at om større hunder/jakthunder bruker dekken er det helt ok; om jeg drar på en genser på den vesle klumpen min på 3 kg er det tåpelig... www.petshopgirls.no har masse (dyre!) klær og andre ting www.zoosupply.no www.debbys.com
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #3 Skrevet 3. mars 2006 er flere som er medlem av hobbyboden.com som strikker hundegensere. spør en av dem, tror flere strikker på bestilling. gå på søk og skriv hundegenser og besøk bloggene til de som har laget genserene og spør der.
Teddy Skrevet 3. mars 2006 #4 Skrevet 3. mars 2006 Mange gode tips her, og snart kommer det artikkel om en dame som strikker hundegensere i Allers og Jeg ville bare anbefale å styre unna zoosupply. Har meget dårlig erfaring med dem. Dessverre, for de har mye fint
Theka Skrevet 4. mars 2006 #6 Skrevet 4. mars 2006 Har du prøvd på dyrebutikker? Det kan hende de har. Jeg har handlet på PetShopGirls, og ja, de er dyre, men lille vovsen vår liker å gå med t-skjorten sin inne til og med. Andre "klær" vil hun ikke gå med inne etter hun har dusja og er frossen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå