AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Armani sin terra di goia var favorittparfymen min, men den selges ikke lengere. Noen som vet om en lignende parfyme? Under er det noen punkter hentet fra nett, jeg synes den lukter mandel, vanilje og jasmine. Litt som en god sjampo Blir glad for alle svar. En rav blomsterduft for moderne kvinner Frisk, søt, saftig, kremet, varm og lokkende Toppnotater er pære, Mandarin Orange & Bergamot Midtnotater er Almond Blossom & Jasmine Basenotater er Amberwood & Musk Anonymkode: ae094...ea4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Hva med den rød poisen? Mener den skal lukte mandel Anonymkode: 3330b...8ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva med den rød poisen? Mener den skal lukte mandel Anonymkode: 3330b...8ba Denne? 😃 Det er et veldig godt tips! Takk! Anonymkode: ae094...ea4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Armani sin terra di goia var favorittparfymen min, men den selges ikke lengere. Noen som vet om en lignende parfyme? Under er det noen punkter hentet fra nett, jeg synes den lukter mandel, vanilje og jasmine. Litt som en god sjampo Blir glad for alle svar. En rav blomsterduft for moderne kvinner Frisk, søt, saftig, kremet, varm og lokkende Toppnotater er pære, Mandarin Orange & Bergamot Midtnotater er Almond Blossom & Jasmine Basenotater er Amberwood & Musk Anonymkode: ae094...ea4 Aqua di Parma sin Mandorlo di Sicilia er en mandelduft: https://fredrikoglouisa.no/produkt/mandorlo-di-sicilia-edt/?srsltid=AfmBOopm0BzxQUKlCOlvHbTPUdStZ6UfdUnBd_SEEwQNlkZW9Hoj5AGE Anonymkode: 18cb4...9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå