Flintis Skrevet 9. februar #81 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (På 25.1.2025 den 10.38): Les deg opp litt, mulig du får hakaslepp. Anonymkode: 3a839...3f3 Det er klart det er mye dumt å lese og det skapes nytt hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 9. februar #82 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Anonymkode: 1ce46...6d4 Hm. . Spørs hvordan en leter, en MR maskin vil kanskje hjelpe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 9. februar #83 Del Skrevet 9. februar Flintis skrev (11 minutter siden): Nja, median ligger vel på 7. På den annen side vil attraktive menn ofte ha flere tilbud og derav flere tidligere partnere. Ifølge mange her inne slutter man å være attraktiv den første dagen man er med sin tredje partner, så det er en argumentasjon som biter seg selv i rumpa om en kjøper dette premisset. (Jeg kjøper ikke dette premisset). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 9. februar #84 Del Skrevet 9. februar Snok1 skrev (5 minutter siden): Ifølge mange her inne slutter man å være attraktiv den første dagen man er med sin tredje partner, så det er en argumentasjon som biter seg selv i rumpa om en kjøper dette premisset. (Jeg kjøper ikke dette premisset). Poenget med mitt svar var vel at en kan utmerket godt finne folk med under 10 partnere. Mer populære vil ha fler. Personlig ønsker jeg ei som vil utforske sex med meg og ikke er ferdig utforsket. Antallet før har ikke så mye å si bortsett fra kuriositeten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 9. februar #85 Del Skrevet 9. februar Flintis skrev (7 minutter siden): Personlig ønsker jeg ei som vil utforske sex med meg og ikke er ferdig utforsket. Antallet før har ikke så mye å si bortsett fra kuriositeten. Jeg er enig med deg. Om hun (som meg) har hatt mange partnere før, er det bare positivt. Da forstår vi hverandre bedre og sannsynligheten er større for at vi er seksuelt kompatible. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #86 Del Skrevet 9. februar Even Tuell skrev (På 26.12.2024 den 0.07): Jeg tror ikke du burde lese slike artikler. Det er overhodet ikke omdiskutert annet enn blant svært svært tvilsomme personer som overhodet ikke har noe forhold til "peer reviewed research". Det er vel den samme gjengen som tror at at en skjede blir utvidet og slapp om kvinnen har sex med mange forskjellige menn, men ikke om hun har like mye sex med en og samme mann. Det kan kanskje noen ganger føles ut som det ... men kvinner ER ikke mutanter. Hadde det vært noe som helst hold i det du refererer til ville graden av mutasjon / endring av DNA også vært gjeldende ved gjentatte runder sex med samme mann. Hver dråpe sæd i kvinnen fører til at DNA endres litt mer mot mannen som leverte sæden ... og som følge av det endres DNAet hennes gradvis over til hans. Brått var hun blitt han og han har sex med en klone ... og ikke en kone. Komplett bullsheet. Det er en liten misforståelse om dette, forskning viser at kvinner som har vært gravide med gutter, har dnarester fra guttebabyen i kroppen lenge etterpå, forskere tror at celler fra babyen kommer via morkaken. Det er ingen forskning som viser at dna fra sædceller lagrs i en kvinnes kropp Anonymkode: 84fc6...064 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #87 Del Skrevet 9. februar Topper og daler skrev (På 26.1.2025 den 10.58): Hørtes ut som pseudovitenskap. Nei, søk på google Anonymkode: 84fc6...064 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå