Gå til innhold

Ny kjæreste, tenker dere menn på om dama har vært på flere før dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Rart å kalle noen idioter fordi de ikke vil ha noen som har ligget med "alle". Vil heller si de har selvtillit og gode verdier.

Anonymkode: fc831...eff

Enig i at å kalle dem «idioter» er unødvendig. Greit å respektere at alle er forskjellige.

Selv hadde jeg aldri i verden gått inn i en relasjon med en som var opptatt av hvor mange jeg har hatt sex med. Om meg med mine 4 partnere hadde vært innenfor han sine preferanser er irrelevant. Ved å være opptatt av det, så er han automatisk uaktuell for å bli min nr 5, men selvfølgelig ikke fordi han er «idiot»😊

Vi må ha respekt for at vi kan ha svært ulike tanker om seksualitet uten å merke hverandre som «idioter» av den grunn.

Anonymkode: 50ee2...984

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rart å kalle noen idioter fordi de ikke vil ha noen som har ligget med "alle". Vil heller si de har selvtillit og gode verdier.

De har selvtillit og gode verdier, om de tror hver mann legger igjen DNA hos kvinner de har sex med? 

Som er spesifikke grunnen det snakkes om i denne tråden. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger igjen dna og endrer dna. 😅 sjaman durek eller? Åpenbart en teori laget av menn som prøver å styre damers seksualliv. Kjenner lusa på gangen.

Anonymkode: 8befd...d40

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir fullstendig flatt faen i hennes "forhistorie". Men heller ti enn to, da har hun større variasjon i erfaringene sine og vet bedre hva hun selv liker og at det er forskjell i hva partnere liker.

Anonymkode: fa36d...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke brydd meg mindre om partners "antall" er 0, 5 eller 500. Sex er sunt og digg, og trenger ikke overkompliseres så voldsomt. Noen har lyst på spenningen og nytelsen med mange partnere, andre har ikke det behovet. Begge deler er helt greit.

Anonymkode: 31230...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ekkelt å tenke på at damene endrer seg etter hvor mange menn som legger igjen dna :(

Anonymkode: cf4de...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bryr meg ikke. 3 ganger som jeg kommer på bare i år har jeg pult damer som jeg vet har pult andre menn tidligere samme dagen faktisk.. I dont care. Fitte er digg likevel så jeg er med :)

Anonymkode: b20cd...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ville syntes det var småtrist om partner aldri hadde fått opplevd nærhet og det å bekreftet på en slik måte som man gjør når noen vil ligge med deg før vedkommende møtte meg.. vi var riktignok ikke 15år da vi møttes, men nærmere 30.. jeg syns partnern min er verdt alt i verden og håper livet var fint også før vi to møttes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Selvtillit og gode verdier ut fra min målestokk er menn som selvsagt ikke spør om noe så upassende som antall sexpartnere. Jeg forventer at jeg møter menn som er oppegående nok til å kunne snakke om verdier ifm sex og forpliktelser uten å be om dynehistorikk.
Hadde noen spurt meg om det så hadde det vist at de ikke var den typen mann jeg liker 😊 (verdighet ifm sex handler vel så mye om å ikke utlevere hverken seg selv eller andre) 

Anonymkode: 2f441...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ekkelt å tenke på at damene endrer seg etter hvor mange menn som legger igjen dna :(

Anonymkode: cf4de...c86

😂 Altså hvis det hadde vært en logikk der hadde også mennene endret seg, faktisk hadde alle som delte spytt endret seg! Alle som kysset hadde lagt igjen dna hos den andre. Ikke rart babyer blir like foreldrene selv om de er adoptert da, siden foreldrenes dna setter spor ved hvert kyss og endrer de! 

Anonymkode: 2f441...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...