Gå til innhold

Ny kjæreste, tenker dere menn på om dama har vært på flere før dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leste en artikkel som viser til at menn legger igjen et lite DNA spor hos oss kvinner. Og at kvinnes kropp eller DNA endres permanent etter sex med forskjellige menn. Dette er omdiskutert.

Men jeg lurer på om dere menn tenker over dette når dere møter en ny dame\kjæreste? Jeg har heldigvis bare hatt 3 partnere, og vil kun ha menn som har hatt få. Synes også det er ekkelt å tenke på at en mann har vært på 10+ damer før meg :(

Anonymkode: cf4de...c86

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næh, antall partnere i seg selv er ikke noe jeg tenker særlig på. Det er ikke noe jeg kartlegger i datingfasen eller som ville gjort at jeg brøt av.

Det har betydning for meg at vi har noenlunde samme forhold til sex og nærhet, da. Det er klart at et veldig høyt antall partnere kan være en indikasjon på at vi er ulike der. Men om hun har vært med null eller ti før meg betyr ikke i seg selv noe. Det har ingenting med at det er «ekkelt» å tenke på selve sexen å gjøre. 

Og det at kvinners kropp skulle bli «permanent endret» av sex, eller at hver mann skulle legge igjen en DNA-markør hos sine kvinnelige sexpartnere, har jeg overhodet ikke noe forhold til. Det høres for meg ut som kvasivitenskap, og skulle det vært noe i det ville jeg uansett ikke tillagt det noen betydning som helst. 

Anonymkode: 3723f...342

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Jeg liker ikke den tanken som dame, at noe har endret seg i meg. Spesielt av en. 

Anonymkode: 20e1b...d4b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skremmende å tenke på at jeg har smittet dnaet mitt over på de 100+ damene jeg har ligget med 😂

Anonymkode: 227c1...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg leste en artikkel som viser til at menn legger igjen et lite DNA spor hos oss kvinner. Og at kvinnes kropp eller DNA endres permanent etter sex med forskjellige menn. Dette er omdiskutert.

Høres ut som noe Durek kunne ha funnet på😅

Anonymkode: cfe86...6b9

• Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte ei veldig søt jente. Hun var ikke like søt når jeg fikk nyss om at hun hadde pult 200 stykker fra hun var 16 til 28. Synes det er altfor mange. Synes det er hårete. 

Anonymkode: 638fb...07f

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men jeg lurer på om dere menn tenker over dette når dere møter en ny dame\kjæreste? Jeg har heldigvis bare hatt 3 partnere, og vil kun ha menn som har hatt få. Synes også det er ekkelt å tenke på at en mann har vært på 10+ damer før meg :(

Jeg tror ikke du burde lese slike artikler.
Det er overhodet ikke omdiskutert annet enn blant svært svært tvilsomme personer som overhodet ikke har noe forhold til "peer reviewed research". Det er vel den samme gjengen som tror at at en skjede blir utvidet og slapp om kvinnen har sex med mange forskjellige menn, men ikke om hun har like mye sex med en og samme mann.

Det kan kanskje noen ganger føles ut som det ... men kvinner ER ikke mutanter. Hadde det vært noe som helst hold i det du refererer til ville graden av mutasjon / endring av DNA også vært gjeldende ved gjentatte runder sex med samme mann. Hver dråpe sæd i kvinnen fører til at DNA endres litt mer mot mannen som leverte sæden ... og som følge av det endres DNAet hennes gradvis over til hans. Brått var hun blitt han og han har sex med en klone ... og ikke en kone.
Komplett bullsheet.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg møtte ei veldig søt jente. Hun var ikke like søt når jeg fikk nyss om at hun hadde pult 200 stykker fra hun var 16 til 28. Synes det er altfor mange. Synes det er hårete. 

Anonymkode: 638fb...07f

Men ... var hun Hårete ....

Eller glatt fitte 

that the  questtion

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

😂 Nei. Det tenker jeg ikke på. Kunne ikke brydd meg mindre faktisk 💁🏼‍♀️

Anonymkode: 50ee2...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på det, og utelukker potensielle partnere om tallet er for høyt for meg. Det er mer enn bare tallet som har betydning da; (tidsramme, alder, hvor lenge personen har vært singel, hvor mange som av de som var fra forhold osv.) men som tommelregel er rundt 10 tidligere sexpartnere grensen min. Grensen kommer nok til å stige med alderen, noe jeg vil si er intuitivt.

Syntes uforpliktende sex er uattraktivt og det går ikke overrens med mine egne verdier rundt sex og intimitet i det hele tatt.
Vil ha noen med et syn som er lignende mitt eget. 

Dette med DNA-spor tviler jeg på. Kanskje er det der i noen uker, men tviler på noe mer.

Anonymkode: fb0dd...08d

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man først skal tenke sånn så er vi vel preget av hver gulrot og hver kål vi spiser. 

Anonymkode: b0428...a20

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis man først skal tenke sånn så er vi vel preget av hver gulrot og hver kål vi spiser. 

Anonymkode: b0428...a20

Tja ... det er jo en del kålhuer der ute 😛

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For mange betyr enten at hun er usmart og ikke klarer si nei, eller at hun er veldig gammel. Ikke attraktivt. Noen er ok, 5-10 maks?

Anonymkode: 518a1...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del vil ikke ha en mann som er opptatt av sånt. Og jeg har ligget med tre stykker i mitt liv. Men en mann som er opptatt av om en kvinne er "ren" nok - nei takk. Heldigvis finnes det nok menn med selvtillit og gode verdier til at vi ikke trenger å vurdere sånne idioter.

Anonymkode: 12b2d...e43

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg for min del vil ikke ha en mann som er opptatt av sånt. Og jeg har ligget med tre stykker i mitt liv. Men en mann som er opptatt av om en kvinne er "ren" nok - nei takk. Heldigvis finnes det nok menn med selvtillit og gode verdier til at vi ikke trenger å vurdere sånne idioter.

Anonymkode: 12b2d...e43

Rart å kalle noen idioter fordi de ikke vil ha noen som har ligget med "alle". Vil heller si de har selvtillit og gode verdier.

Anonymkode: fc831...eff

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Æsj. Jeg liker ikke den tanken som dame, at noe har endret seg i meg. Spesielt av en. 

Anonymkode: 20e1b...d4b

Da burde dette, kjære dame, være en stor motivasjon til alltid å bruke kondom? Genene ligger vel i sæden.

Anonymkode: 8e555...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Rart å kalle noen idioter fordi de ikke vil ha noen som har ligget med "alle". Vil heller si de har selvtillit og gode verdier.

Anonymkode: fc831...eff

Riktig, og jeg tenker hvis man er ute etter et forhold; vil ikke mannen da bli "målt" mot en masse andre menn når det kommer til hvor god han er i senga? Ei slik dame vil ikke jeg ha til kone.

Anonymkode: 8e555...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Selvfølgelig litt avhengig av alder. Men jeg vil tro at flesteparten av menn du møter har over 10 tidligere sex partnere😅

Hvertfall alle mine bekjente som jeg har pratet om dette med tidligere har ligget med 12-50 kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Artikkelen du leste er skrevet av sjaman Durek. Han er, i likhet med deg ts, en mann med lav selvfølelse som prøver å kue kvinner til å undertrykke sin egen seksuelle frihet. Menn som dere prøver å kompensere for dette ved å behandle kvinner som sin eiendom. Andre menn (også avsluttede relasjoner) er en trussel for dere, fordi dere vet at sjansen er stor for at disse mennene var bedre enn dere. Dere klarer ikke å håndtere tanken på at en kvinne synes dere er dårligere i sengen enn en annen mann. 

Det er synd når kvinner lar seg manipulere til å tro at deres kropp ikke er deres. At antall sexpartnere ikke er deres eget valg, fordi ingen vil ha dem eller at de tar skade jo flere de har (jfr bullshitet med DNA). At noen som helst i denne verden har noe med hvor mange partnere de har hatt eller kommer til å ha. Det er det ingen som har. Personer som henger seg opp i såkalt bodycount signaliserer usikkerhet. Svarer man feil ift deres "grense" så vil det åpenbart bli brukt mot deg. Hvorfor skal jeg gidde å være med på noe sånt? Jeg vil ha en mann som er trygg på at han kan tilfredsstille meg uansett om jeg er jomfru eller om jeg har kommet av tellinga. Som ikke bruker kontroll av min atferd som terapi for sine egne issues. Som ikke straffer kvinner for sin frihet. 

Anonymkode: 60112...b91

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...