AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #1 Del Skrevet 25. desember 2024 Hvilke hunderaser er stille, rolige og forsiktige hunder? Mellomstore og store hunderaser. Ikke gigant. Anonymkode: d7bab...4a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #2 Del Skrevet 26. desember 2024 Ingen? Anonymkode: d7bab...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #3 Del Skrevet 26. desember 2024 https://www.nkk.no/hunderaser-og-kjop-av-hund/rasevelger/ Anonymkode: d3cbb...a98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #4 Del Skrevet 26. desember 2024 Berneren er stor og ofte rolig. Engelsk bulldog er medium og rolig, men helsen er jo så som så. Anonymkode: 3b0b2...e42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #5 Del Skrevet 26. desember 2024 Skaff deg en whippet. Kjempe rolige hunder. Anonymkode: 58cb6...070 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annonym91 Skrevet 29. desember 2024 #6 Del Skrevet 29. desember 2024 Golden retriever rolige, smarte å familiekjære, lojale hunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #7 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 17.13): Berneren er stor og ofte rolig. Engelsk bulldog er medium og rolig, men helsen er jo så som så. Anonymkode: 3b0b2...e42 Jeg har plutselig hørt om mange bernere med atferdsproblemer. Vet ikke om det er tilfeldig, jeg kjenner også mange flotte individer, men jeg ville iallfall sjekket oppdrettere nøye. Anonymkode: 6d7b6...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 29. desember 2024 #8 Del Skrevet 29. desember 2024 Ikke registrert rase ennå men undersøk australsk cobberdog? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #9 Del Skrevet 29. desember 2024 malicious skrev (27 minutter siden): Ikke registrert rase ennå men undersøk australsk cobberdog? Det er og blir en blandingshund med mye krøll på gemytt og helse. I tillegg til en pels som kan gå i alle retninger Anonymkode: d7792...ed3 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arx Skrevet 29. desember 2024 #10 Del Skrevet 29. desember 2024 malicious skrev (45 minutter siden): Ikke registrert rase ennå men undersøk australsk cobberdog? Doodler er da alt annet enn stille, rolige og forsiktige 🤣 De jeg har møtt er happy go Lucky hunder med mye energi som trenger å brukes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 29. desember 2024 #11 Del Skrevet 29. desember 2024 Kommer an på hva du mener med rolig. Dessverre er mange av de «rolige» hundene avlet på en sånn måte at de har dårlig helse. Hunder med veldig korte snuter beskrives jo ofte som sofapoteter, men realiteten er jo at de ikke puster skikkelig, som fører til lavt aktivitetsnivå. Ingen friske, sunne hunder er sofapoteter. Friske hunder liker å røre på seg. Men det er jo uansett forskjell på en selskapshund og en gjeterhund for eksempel. Råder seg til å se på hva hunden er avlet for å brukes til, og se etter en som er laget for selskap eller vakt. De har gjerne lavere aktivitetsnivå enn f eks gjetere og jakthunder. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 29. desember 2024 #12 Del Skrevet 29. desember 2024 malicious skrev (9 timer siden): Ikke registrert rase ennå men undersøk australsk cobberdog? Cobberdog er vel en blanding av retriever (jakthund) og puddel (også jakthund).. jeg ville ikke forventet et lavt aktivitetsnivå der. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #13 Del Skrevet 29. desember 2024 Arx skrev (9 timer siden): Doodler er da alt annet enn stille, rolige og forsiktige 🤣 De jeg har møtt er happy go Lucky hunder med mye energi som trenger å brukes Ja dette har jeg også hørt - så om egenskapene du nevner er viktige for deg ts, så ville jeg holdt meg unna doodler. De er veldig pene, for all del. Men der vet du virkelig ikke hva du får fordi det er en blanding av ulike raser. Labrador blant annet er en ganske krevende hund langt opp i alder, og den trenger MYE stimuli. Ville aldri i verden valgt en hund som er blandet med labrador om jeg skulle ha en rolig hund. Vil også legge til at jeg vet om flere som har ulike doodle blandinger, og flere av disse har dessverre en del atferdsproblemer. Enkelte måtte til og med gis tilbake til oppdretter da det ikke så ut som det var mulig å få en bedring uansett hvor mye man jobbet med dem. Anonymkode: 50668...05b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 1. januar #14 Del Skrevet 1. januar Kjøp katt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå