AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #1 Del Skrevet 25. desember 2024 Hva skal jeg gjøre? Jeg vet at det må bli slik. Men er så redd for panikken i etterkant av bruddet og at jeg skal lengte så mye tilbake og bli desperat. Jeg glemmer hvor vondt og ensomt forholdet er. . Tips? Anonymkode: f9615...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #2 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva skal jeg gjøre? Jeg vet at det må bli slik. Men er så redd for panikken i etterkant av bruddet og at jeg skal lengte så mye tilbake og bli desperat. Jeg glemmer hvor vondt og ensomt forholdet er. . Tips? Anonymkode: f9615...a8c Skriv punktvis ned hvorfor du ikke kan bli i forholdet. Ta den frem hvis du i etterkant lurer på om du gjorde rett valg.... ❤️ Anonymkode: 0818a...859 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #3 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva skal jeg gjøre? Jeg vet at det må bli slik. Men er så redd for panikken i etterkant av bruddet og at jeg skal lengte så mye tilbake og bli desperat. Jeg glemmer hvor vondt og ensomt forholdet er. . Tips? Anonymkode: f9615...a8c Er du psykisk hektet? Anonymkode: 9bc3e...f10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #4 Del Skrevet 25. desember 2024 Tror man bare må innse og stålsette seg for at det vil være en periode med sorg. tenke at det vil gjøre vondt, men ha fokus på at det blir bedre! Sorg og vondhet er ikle farlig, og man kommer over det. Ikke vær redd for smerte Anonymkode: a21fa...454 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mebeforeyou Skrevet 25. desember 2024 #5 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva skal jeg gjøre? Jeg vet at det må bli slik. Men er så redd for panikken i etterkant av bruddet og at jeg skal lengte så mye tilbake og bli desperat. Jeg glemmer hvor vondt og ensomt forholdet er. . Tips? Anonymkode: f9615...a8c Hvis du likevel er redd. Hvorfor sitte å ikke gjøre noe å være redd, når du kan gjøre det ønsker når du likevel er redd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #6 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hva skal jeg gjøre? Jeg vet at det må bli slik. Men er så redd for panikken i etterkant av bruddet og at jeg skal lengte så mye tilbake og bli desperat. Jeg glemmer hvor vondt og ensomt forholdet er. . Tips? Anonymkode: f9615...a8c lol Anonymkode: 22880...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 26. desember 2024 #7 Del Skrevet 26. desember 2024 Overganger er vanskelig! Vi har så lett for å holde på det vi har, fordi vi er redd for det ukjente. Lag deg en plan for hvordan du skal komme deg gjennom bruddet og tiden etterpå. Har du familie/venner du kan alliere deg med, så gjør det. Tenk på hva du ønsker ut av dagene fremover, isteden å tenke bakover . Ønsker deg masse lykke til, ts! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #8 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): lol Anonymkode: 22880...5cd Er du 14 år..? Man ler ikke av andres vanskelige og vonde situasjoner! Anonymkode: 4fe26...e89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #9 Del Skrevet 26. desember 2024 PM75 skrev (8 timer siden): Overganger er vanskelig! Vi har så lett for å holde på det vi har, fordi vi er redd for det ukjente. Lag deg en plan for hvordan du skal komme deg gjennom bruddet og tiden etterpå. Har du familie/venner du kan alliere deg med, så gjør det. Tenk på hva du ønsker ut av dagene fremover, isteden å tenke bakover . Ønsker deg masse lykke til, ts! Tusen takk for gode råd. De skal jeg følge❤️ Anonymkode: f9615...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #10 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tror man bare må innse og stålsette seg for at det vil være en periode med sorg. tenke at det vil gjøre vondt, men ha fokus på at det blir bedre! Sorg og vondhet er ikle farlig, og man kommer over det. Ikke vær redd for smerte Anonymkode: a21fa...454 Det er veldig sant. Jeg må bare stå i det. Anonymkode: f9615...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #11 Del Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 22.44): Tror man bare må innse og stålsette seg for at det vil være en periode med sorg. tenke at det vil gjøre vondt, men ha fokus på at det blir bedre! Sorg og vondhet er ikle farlig, og man kommer over det. Ikke vær redd for smerte Anonymkode: a21fa...454 Og nå står jeg i det ❤️ Anonymkode: f9615...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #12 Del Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 22.38): Hva skal jeg gjøre? Jeg vet at det må bli slik. Men er så redd for panikken i etterkant av bruddet og at jeg skal lengte så mye tilbake og bli desperat. Jeg glemmer hvor vondt og ensomt forholdet er. . Tips? Anonymkode: f9615...a8c Jeg avslutta nettop et forhold som var fælt og sårende hele tiden.jeg måtte velge meg selv. noe som har har hjulpet meg i lengselen og sorgen var å punktvis skrive ned alt som gjorde forholdet utrygt og tungt😊 samtidig skrev jeg et brev «til han « som jeg bare har beholdt selv der jeg setter ord på alt de vonde jeg opplevde . når savnet kommer tar jeg frem dette og da automatisk ser jeg tydelig og minner meg selv på at jeg tok riktig valg for meg selv og egen helse 😊 ønsker deg alt godt og lykke til ❤️ Anonymkode: 3eff5...625 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #13 Del Skrevet 27. desember 2024 Noen ganger må man følge hodet og ikke hjertet. Å avslutte ting kan være ekstremt ubehagelig på veldig mange måter, men om man ikke trives i nåværende situasjon, så må man gjennom litt ubehag for å kunne finne glede. Ubehaget er midlertidig. Du takler midlertidig ubehag. Der vil vare en liten stund, men du vil føle deg utrolig fri og lettet når ubehaget er over, og da har du hele livet til å leve det akkurat som du ønsker. Anonymkode: 35539...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå