Gå til innhold

Date noen med stomi (pose på magen)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du datet noen om du visste hen hadde stomi (pose på magen)?

Anonymkode: 3c3a2...9cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Anonymkode: fc967...ace

• Liker 2
Skrevet

Jaaaaaa, hva er det med alle disse dehumaniserende trådene egentlig?

Anonymkode: fe42d...e44

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg ville heller datet en med stomi på magen enn en som hele tiden måtte vært rett ved siden av et toalett for å rekke det. Nå vet jeg det noen ganger er komplikasjoner med stomi og hensyn en må ta. Men mange lever fint med det uten å måtte legge om livet noe spesielt.

Anonymkode: 0ecde...3e4

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja. K30

Anonymkode: 1e24a...c94

• Liker 1
Skrevet

Nei..

kvinne 29

Anonymkode: c8452...8ff

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg ville heller datet en med stomi på magen enn en som hele tiden måtte vært rett ved siden av et toalett for å rekke det. Nå vet jeg det noen ganger er komplikasjoner med stomi og hensyn en må ta. Men mange lever fint med det uten å måtte legge om livet noe spesielt.

Anonymkode: 0ecde...3e4

Kan du ikke si det uten å trykke ned en annen gruppe? Så en som trenger toalett nær er ikke verdt styret? Igjen, dehumaniserende. 

• Liker 7
Skrevet

Det blir litt det samme som å date en som har liten penis... du har en minus med deg, som gjør det vanskelig å være sammen. Den posen vil kunne være i veien for sex osv.

Anonymkode: c9431...395

Skrevet

Ja det hadde jeg ikke hatt problemer med. K39.  (20 år i helsevesenet) 

Anonymkode: 681ec...b5e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det blir litt det samme som å date en som har liten penis... du har en minus med deg, som gjør det vanskelig å være sammen. Den posen vil kunne være i veien for sex osv.

Hvordan har du sex?

Anonymkode: f1788...93c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er det bare sex og kjønnsorganer som står i huet på folk her når det gjelder å finne en partner? Å kunne sette seg ned og bygge et liv med mennesket, er mindre viktig verdier? 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Null problem, vært med en mann med stomi i flere år. 
k47

Anonymkode: 927a0...6d1

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det bare sex og kjønnsorganer som står i huet på folk her når det gjelder å finne en partner? Å kunne sette seg ned og bygge et liv med mennesket, er mindre viktig verdier? 

Dette er tross alt KG, der det overfladiske, vulgære og kvalitetsløse blir regnet som høykultur.

I lys av dette kan man ikke forvente at det står bedre til med valg av partner.

Anonymkode: 7b65b...862

• Liker 6
Skrevet

Ja. Jeg er hals over hode forelska nå, han kunne hatt horn i panna for min del.. jeg ville datet han. 

Anonymkode: 8cd20...f76

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette er tross alt KG, der det overfladiske, vulgære og kvalitetsløse blir regnet som høykultur.

I lys av dette kan man ikke forvente at det står bedre til med valg av partner.

Anonymkode: 7b65b...862

Noe av det beste jeg har lest på kg 

• Liker 2
Skrevet

Ja, det kunne jeg. 

Anonymkode: 12984...223

Skrevet

26år og null problem

Anonymkode: a8e4e...36f

• Liker 1
Skrevet

En bekjent har det, og det har i hvert fall ikke hindret ham fra å få tre barn og leve i et langt ekteskap.

Jeg har aldri vært borte i det selv, men så lenge man har god hygiene rundt dette, så kan jeg ikke forstå at det skal være noen stor hindring.

Anonymkode: 015dd...687

• Liker 1
Skrevet

Har selv hatt stomi i mange år, og eneste hindringene jeg har opplevd er at jeg ikke kunne skli på magen i lange vannsklier som liten, eller spise harde ting som  nøtter og ukokte gulrøtter (ga forstoppelse). 

Sex-ingen hindringer, Sosialt -ingen hindringer, Graviditet -ingen hindringer, trening -ingen hindringer. 

Så ja, jeg ser absolutt ingen problemer med å date/være sammen med noen med stomi.  

K 35

Anonymkode: 11b2a...4b6

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...