AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #1 Skrevet 25. desember 2024 Ga min onkel og tante gave for ca 300 kr, div julegodt og annet som hele familien kan nyte. Og deres to døtre fikk gave for 200kr hver. Ser når jeg åpner at de har lagt mer i gave til oss, da det både var vin, spekepølse og annet, og barna fikk både gave og gavekort på 250 kr hver. Har ikke tenkt over før, men så tydelig når det var gavekort i tillegg til en gave jeg gjetter koster rundt 100.. Legger jeg meg for lavt? Føler meg litt flau.. Anonymkode: fbba0...0cd
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #2 Skrevet 25. desember 2024 Ja, ville økt summen til neste år. Anonymkode: 01cd8...745 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #3 Skrevet 25. desember 2024 Jeg har vært i begge ender av den der, både gitt mer enn jeg har fått, og motsatt. For å være ærlig tenker jeg ikke stort over det. Har aldri tenkt at noen var smålig hvis deres gave kostet mindre enn min. Om andre har tenkt det om meg, vet jeg ikke. Anonymkode: c045e...146
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå