AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:15 #1 Del Skrevet onsdag kl 21:15 Jeg fikk en bok til Jul, har lest den i dag, og vært veldig forsiktig så den ser helt strøken ut. Hva tenker du om jeg da tar den til bokhandelen (har byttelapp) og bytter den? Føler det er litt "svindel", men tenker samtidig at gjør det noe om den er lest når den er helt strøken? Anonymkode: 67e17...b54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:40 #2 Del Skrevet onsdag kl 21:40 Gjerrig. Anonymkode: 9bfe7...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet onsdag kl 22:14 #3 Del Skrevet onsdag kl 22:14 Viss den ser fin og ubrukt ut, kan du jo prøva deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Tja why not sålenge den ser strøken ut Anonymkode: b05a8...a8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 22.15): Jeg fikk en bok til Jul, har lest den i dag, og vært veldig forsiktig så den ser helt strøken ut. Hva tenker du om jeg da tar den til bokhandelen (har byttelapp) og bytter den? Føler det er litt "svindel", men tenker samtidig at gjør det noe om den er lest når den er helt strøken? Anonymkode: 67e17...b54 Helt greit😊 Anonymkode: 35220...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden Nei, bare nei. Ikke gjør deg kriminell for småpenger. Anonymkode: b405c...7fa 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden Man bytter ikke bøker som er lest, da er boka brukt. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Del Skrevet 15 timer siden Jeg husker det var en tråd her for noen måneder siden, der man diskuterte om det er greit å levere inn en brukt bok. Den var på flere sider. De skulle boikotte bokhandlere fordi at de ikke ønsket å kjøpe en bok som var brukt😂 Anonymkode: 963f6...7cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 15 timer siden #9 Del Skrevet 15 timer siden Nei. Absolutt ikke greit. Lån bøker på biblioteket, ikke bokhandel 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #10 Del Skrevet 15 timer siden Merkelig at det ikke finnes et system som "låser" bøkene. Altså at man ser dersom de er blitt åpnet. Anonymkode: 76e43...85f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freydis Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Merkelig at det ikke finnes et system som "låser" bøkene. Altså at man ser dersom de er blitt åpnet. Anonymkode: 76e43...85f Enig. Det er så vanvittig dyrt med bøker så da skal man kunne stole på at boken man kjøper ikke er lest. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #12 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 22.15): Jeg fikk en bok til Jul, har lest den i dag, og vært veldig forsiktig så den ser helt strøken ut. Hva tenker du om jeg da tar den til bokhandelen (har byttelapp) og bytter den? Føler det er litt "svindel", men tenker samtidig at gjør det noe om den er lest når den er helt strøken? Anonymkode: 67e17...b54 Litt svindel? Stor svindel. De ser vel og i bokandelen at den er åpnet på hver eneste side, uansett hvor forsiktig du har vært. Så lykke til, lov å prøve seg, om du lykkes er en annen sak. Anonymkode: 1e279...468 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #13 Del Skrevet 14 timer siden Freydis skrev (5 minutter siden): Enig. Det er så vanvittig dyrt med bøker så da skal man kunne stole på at boken man kjøper ikke er lest. Så hvis du ikke kan se at boka er brukt når du kjøper den, blir den mindre bra fordi noen har lest den før? Når det ikke vises? Anonymkode: b9b0e...9e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freydis Skrevet 14 timer siden #14 Del Skrevet 14 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så hvis du ikke kan se at boka er brukt når du kjøper den, blir den mindre bra fordi noen har lest den før? Når det ikke vises? Anonymkode: b9b0e...9e5 Da hadde jeg heller gått på biblioteket. Forventer selvsagt at bøker jeg betaler 4 -500 kroner for er flunk nye og at ingen har tatt på hver side i boken. Endret 14 timer siden av Freydis 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #15 Del Skrevet 14 timer siden Det er svindel og absolutt ikke greit. Hva søren får deg til å tro at det kan være greit i et sekund?? Er du av de som kjøper en kjole til en fest for så å bytte den igjen for "den ser ikke brukt ut"? Anonymkode: a0897...eab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #16 Del Skrevet 14 timer siden Jeg har jobbet i bokhandel. Ikke gjør det, det er svindel. Man ser dessuten om den er lest, grunnet at uansett hvor forsiktig du er vil det bli mulig å se at sidene spriker mer enn normalt i en ulest bok. Anonymkode: f3dd7...617 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #17 Del Skrevet 14 timer siden Æsj, noe så ekkelt! Får nok av fingermerker og smuler når jeg har lånt på biblioteket, føler de bøkene er så skitne at jeg ikke orker det mer. Anonymkode: efc35...0a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå