AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Har sett mange tråder hvor folk klager over Egon her på Kvinneguiden. Her er min tråd. For noen dager siden spiste jeg og en venn pizza på Egon. Det var jeg som valgte restaurant, men hun protesterte aldri. Pizzaen var ikke fantastisk, men den var helt grei. Den smakte omtrent som de fleste amerikanske pizzaer man får kjøpt. Verken bedre eller dårligere. Jeg og min venn spiste en halv pizza hver og begge spiste opp. Når vi går fra restauranten så sier hun: "Jeg hater Egon og der skal vi aldri spise igjen. De kan ikke lage mat og pizzaen var forferdelig." . Jeg skjønte ingenting. Min venninne protesterte aldri da jeg foreslo Egon og hun klaget ikke over maten da vi spiste . Hun har servert meg frossenpizza flere ganger når jeg er på besøk hos henne. Selv følte jeg at hun kun klaget over Egon for å posere og vise at hun var for god for å spise på en av Norges mest populære restauranter. Flere som har samme erfaring? Altså at dere føler folk klager over Egon for å posere? Jeg skjønner selvsagt at en del ikke liker maten på Egon. Smaken er som baken, delt i to. Men det virker veldig trendy å klage på nettopp Egon. Anonymkode: b60e5...723 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Nei, man klager fordi maten ikke er god. Anonymkode: 6c4ac...a7b 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden For noen er det helt klart trendy. Starter man en tråd om Egon her på KG, så kan du garantere at poserne "Egon er dårlig"-kommer som fluer til honning. Det er viktig å vise ovenfor andre (og kanskje en selv?) at en tar avstand fra Egon. Gudene skal vite hvorfor akkurat det er viktig for noen. Anonymkode: 6751a...c02 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Tror de færreste mener at det er helt forferdelig og rent dyrefôr. Det er først og fremst valutaen for pengene som er problemet, har jeg inntrykk av, og det tenker jeg det er noe i. Annen helt anonym halvfabrikata er priset mye lavere mange andre steder. Anonymkode: 8318c...10a 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Jeg klager fordi de ikke har mat som står i stil til prisen, for så voldsomt billig er det ikke, og plusser en på tilsvarende service som burger king, så er det bare provoserende. Da finnes det uendelige mange andre restauranter med tilsvarende eller bedre pris med bedre mat Men kan forstå den er populær for de med små barn, for virker å være akseptert med barn som løper rundt å skriker Anonymkode: 29caf...85b 13 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden Tror folk hadde klaget mindre om Egon ikke tok seg så godt betalt for maten sin, den er ok, men de priser seg så høyt! Anonymkode: b6e61...f1c 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden Syns egon er helt ok om jeg vil ha en lunsj på senteret på shoppingtur. Eller hvis vi skal spise ute med flere barn eller bare en "vanlig dag". Alle finner noe de liker. Men skal jeg ut ut å kose meg, feire osv, så blir det en ordentlig restaurant. Ikke mikromat. Anonymkode: 28c5c...bad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden Maten er ikke uspiselig, men det er både dårlig og dyrt sammenlignet med hva man får. Både mtp restaurant opplevelse og kvalitet på råvarer. hadde prisene reflektert dette ville nok få klaget. Anonymkode: 833a2...a28 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden Vi spiste en del på Egon da barna var små og syns det var et genialt sted med barn. Store lokaler og uhøytidelig. For venninne- eller kjæreste middag kunne det ikke falle meg inn å dra på Egon, da ønsker jeg mer atmosfære, høyere kvalitet på maten (uten at det betyr dyrere) og mer spennende meny. Anonymkode: c9c15...382 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden Egon har en helt ok pizzabuffet til en grei pris og ofte fine lekekroker. Utover det syns jeg ikke maten jeg får servert på Egon står i stil med prisene de tar, det er rett og slett for dyrt 🤷♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Nei, man klager fordi maten ikke er god. Anonymkode: 6c4ac...a7b Og prisen for høy ..... I forhold til kvaliteten på maten Anonymkode: d0856...08e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #12 Del Skrevet 14 timer siden Har spist to ganger på Egon fordi det var der vennene mine ville gå. Maten var helt grei. Menyen var utrolig bred - man får alt mulig på et sted. Tacos - we fix, pizza og pasta - ja, hva vil du ha? Full English breakfast - ja, vi kan røre noe sammen der også. Der ligger problemet folk har med Egon. Det er sopihop meny, en voksen fast food med "atmosfære". Å gå ut og spise koster uansett. Og jeg trenger ikke Michelin-stjerner. Men skal jeg spise italiensk mat så vil jeg gå på Italiensk restaurant. Vil jeg ha skikkelig burger så vil jeg gå på en burgersjappe som spesialiserer seg på nettopp det. Når jeg først bruker penger på matopplevlseen på restaurant. Jeg vil ikke ha samlebånd. Anonymkode: 26c8d...f80 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #13 Del Skrevet 14 timer siden Dyrere enn det smaker. Føles som gatekjøkkenmat, tipper de får det meste ferdig laget og bare varmer opp, det er i alle fall sånn det smaker. Anonymkode: 8d3a5...3db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #14 Del Skrevet 14 timer siden Jeg er trådstarter. Jeg er enig i at det er dyrt på Egon. Men jeg og min venninne delte en pizza. Så selv om pizzaen er dyrere enn på Peppes så betalte jo jeg og min søster kun halve pris-differansen hver. Så ble regningen en hundrelapp mer enn på Peppes så ble det kun 50 kroner for hver av oss. Synes ikke en 50-lapp er noe å blåse seg opp for og fremstille maten som helt forferdelig. Selv om jeg også selvsagt hadde foretrukket Peppes sine priser. TS Anonymkode: b60e5...723 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #15 Del Skrevet 14 timer siden Med tanke på pris og kvaliteten som tilbys støtter jeg mye heller enkeltstående og lokale restauranter fremfor Egon. Anonymkode: 7ee15...393 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 14 timer siden #16 Del Skrevet 14 timer siden Egon= Fjordland+ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #17 Del Skrevet 14 timer siden Jeg klager fordi Egon har ganske kjip mat. jeg kan også servere frossen pizza hjemme, men skal jeg ut å betale for maten, så forventer jeg mer enn Egon kan tilby. For meg så handler det om at når jeg først skal betale for å spise ute, så er kvalitet over mat, stemning og opplevelse viktig, og Egon kan ikke tilby meg noen av delene. Servitørene kommer ikke til bordet for å ta bestillingen en gang… menyen er alt for vid for at de kan satse på kvalitet. egon har ofte fin beliggenhet med uteservering i solen om sommeren, og det drar gjester. Maten i seg selv gjør ikke det. De har også store lokaler som gjør at det er enkelt å booke når man har treff for mange personer, men måten er ganske så kjip og egentlig rett og slett elendig. jeg har flere venner som ELSKER Egon, felles for de er at de er sære i matveien, kun spiser junkfood og ikke vet hva kvalitet etter en god kulinarisk opplevelse er. Anonymkode: af634...7b2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #18 Del Skrevet 14 timer siden Det er blitt mye dyrere å gå ut og spise overalt. Jeg spiser vel ute maks 2 ganger i året. Det har blitt for dyrt. Anonymkode: b5158...aad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #19 Del Skrevet 14 timer siden Det er dyrt på Egon. Og prisen står ikke i stil til kvaliteten. I min by får du mye bedre mat til en billigere penge, og i koseligere lokaler. Så for min del er det derfor. Anonymkode: a5c07...c33 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #20 Del Skrevet 14 timer siden Man kan få mye bedre mat til samme pris andre steder. Anonymkode: b69dc...eef 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå