AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Snakket med en fyr i noen mnd. Vi klikker bra og har egt blitt enige om at det er casual. Men mtp hvor mye vi prater og deler så har det utviklet seg utover det jeg vil kalle casual. Vi har bare møttes et par ganger og klikket veldig bra! Han tok kontakt raskt og sa han likte meg veldig godt etter første møte. Nå snakker vi om alt og ingenting, ringer i ny og ne til hverandre, sender intime bilder støtt og stadig (noe som ikke plager meg). Han gir meg fine komplimenter og er utrolig snill. Snakker mye om familien sin og deler hverdagen sin. Spør om min familie og etc.. mye prat foruten seksuelt mao. Han innrømmer han drømmer om oss (seksuelt ofc). Viser meg til venner osv. Har sagt jeg kanskje kommer til å være med andre mtp lang tid mellom hver gang vi sees; men det så ikke helt ut til å falle i god jord - da han påpekte at jeg burde klare å gå uten en stund. Dette var etter han først sa det gikk fint, men men… Dere skjønner! Han påpeker at han ikke har intr i å være med andre. Men for noen dager siden sier han plutselig til meg at han savner «kjæreste», eller noen å ligge å holde rundt. Være intime og kjærlig med, sånn man gjør når man er nyforelsket. Så prøvde jeg å være litt taktisk i svaret mitt ved å skrive; sånn som vi lå og holdt rundt hverandre sist? Og da svarer han; jaa, sånn! Hvordan skal jeg tolke dette svaret? Sier han indirekte at han er forelsket i meg? Greien er at vi har lang avstand mellom hverandre og ingen av oss er intr i å flytte, så dette kan jo bli vanskelig?!?!! PS: jeg liker selv denne fyren veldig godt også! Anonymkode: 19e72...625 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Snakket med en fyr i noen mnd. Vi klikker bra og har egt blitt enige om at det er casual. Men mtp hvor mye vi prater og deler så har det utviklet seg utover det jeg vil kalle casual. Vi har bare møttes et par ganger og klikket veldig bra! Han tok kontakt raskt og sa han likte meg veldig godt etter første møte. Nå snakker vi om alt og ingenting, ringer i ny og ne til hverandre, sender intime bilder støtt og stadig (noe som ikke plager meg). Han gir meg fine komplimenter og er utrolig snill. Snakker mye om familien sin og deler hverdagen sin. Spør om min familie og etc.. mye prat foruten seksuelt mao. Han innrømmer han drømmer om oss (seksuelt ofc). Viser meg til venner osv. Har sagt jeg kanskje kommer til å være med andre mtp lang tid mellom hver gang vi sees; men det så ikke helt ut til å falle i god jord - da han påpekte at jeg burde klare å gå uten en stund. Dette var etter han først sa det gikk fint, men men… Dere skjønner! Han påpeker at han ikke har intr i å være med andre. Men for noen dager siden sier han plutselig til meg at han savner «kjæreste», eller noen å ligge å holde rundt. Være intime og kjærlig med, sånn man gjør når man er nyforelsket. Så prøvde jeg å være litt taktisk i svaret mitt ved å skrive; sånn som vi lå og holdt rundt hverandre sist? Og da svarer han; jaa, sånn! Hvordan skal jeg tolke dette svaret? Sier han indirekte at han er forelsket i meg? Greien er at vi har lang avstand mellom hverandre og ingen av oss er intr i å flytte, så dette kan jo bli vanskelig?!?!! PS: jeg liker selv denne fyren veldig godt også! Anonymkode: 19e72...625 Jeg kan også legge til at om det går mange timer mellom han sier kan han fort unnskylde seg og si: vært veldig opptatt/dårlig på å snappe? Akkurat som jeg krever en forklaring ?😂 Noe jeg overhode ikke gjør, men svarer at det må han ikke tenke på. Vi har begge hvert vårt å stri med, spesielt i juletiden etc. Så allerede der fremstår det som noe mer seriøst også pgr når det er casual trenger man absolutt ikke å snakke hver dag eller ha en forklaring på hvorfor man ikke svarer på en del timer etc Anonymkode: 19e72...625 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden Hvor gamle er dere? Anonymkode: 07242...0bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor gamle er dere? Anonymkode: 07242...0bc Han i starten av 20 årene og jeg i slutten. Ca 6 års forskjell Anonymkode: 19e72...625 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden Han er glad i deg, ønsker mer intimitet, kanskje han vil at dere flytter sammen? Anonymkode: 45848...79e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Snakket med en fyr i noen mnd. Vi klikker bra og har egt blitt enige om at det er casual. Men mtp hvor mye vi prater og deler så har det utviklet seg utover det jeg vil kalle casual. Vi har bare møttes et par ganger og klikket veldig bra! Han tok kontakt raskt og sa han likte meg veldig godt etter første møte. Nå snakker vi om alt og ingenting, ringer i ny og ne til hverandre, sender intime bilder støtt og stadig (noe som ikke plager meg). Han gir meg fine komplimenter og er utrolig snill. Snakker mye om familien sin og deler hverdagen sin. Spør om min familie og etc.. mye prat foruten seksuelt mao. Han innrømmer han drømmer om oss (seksuelt ofc). Viser meg til venner osv. Har sagt jeg kanskje kommer til å være med andre mtp lang tid mellom hver gang vi sees; men det så ikke helt ut til å falle i god jord - da han påpekte at jeg burde klare å gå uten en stund. Dette var etter han først sa det gikk fint, men men… Dere skjønner! Han påpeker at han ikke har intr i å være med andre. Men for noen dager siden sier han plutselig til meg at han savner «kjæreste», eller noen å ligge å holde rundt. Være intime og kjærlig med, sånn man gjør når man er nyforelsket. Så prøvde jeg å være litt taktisk i svaret mitt ved å skrive; sånn som vi lå og holdt rundt hverandre sist? Og da svarer han; jaa, sånn! Hvordan skal jeg tolke dette svaret? Sier han indirekte at han er forelsket i meg? Greien er at vi har lang avstand mellom hverandre og ingen av oss er intr i å flytte, så dette kan jo bli vanskelig?!?!! PS: jeg liker selv denne fyren veldig godt også! Anonymkode: 19e72...625 Kan dere ikke møtes på midten hvis dere har lyst å bo sammen? Kjenner flere som har gjort det. Anonymkode: a382f...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #7 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan dere ikke møtes på midten hvis dere har lyst å bo sammen? Kjenner flere som har gjort det. Anonymkode: a382f...783 Her spør jeg om han er keen på noe mer og forelsket i meg, også svarer dere med; flytt sammen 😂😂 Litt fort i svingene her eller. Anonymkode: 19e72...625 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Del Skrevet 22 timer siden Er han norsk? Høres ut som en utenlansk, fordi de holder deg på gess til de føler seg ferdig!! Anonymkode: 91659...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #9 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er han norsk? Høres ut som en utenlansk, fordi de holder deg på gess til de føler seg ferdig!! Anonymkode: 91659...be9 Nei, han er fra tjukkeste Innlandet. Ekte nordmann med jakt og fiske som hobby! Anonymkode: 19e72...625 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #10 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Her spør jeg om han er keen på noe mer og forelsket i meg, også svarer dere med; flytt sammen 😂😂 Litt fort i svingene her eller. Anonymkode: 19e72...625 Da har du vel svaret ditt der. Anonymkode: a382f...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #11 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da har du vel svaret ditt der. Anonymkode: a382f...783 At han er desidert keen på noe mer da ?😂 Anonymkode: 19e72...625 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #12 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): At han er desidert keen på noe mer da ?😂 Anonymkode: 19e72...625 Ta det med ro😂Kan du ikke bare se hvordan det utvikler seg etter hvert? Anonymkode: a382f...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #13 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Her spør jeg om han er keen på noe mer og forelsket i meg, også svarer dere med; flytt sammen 😂😂 Litt fort i svingene her eller. Anonymkode: 19e72...625 Men det kan da ikke VI vite. Vi kan tolke i det vide og brede, men det er jo bare HAN som veit. Spør han rett ut, det er en mulughet. Anonymkode: 044e4...afe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #14 Del Skrevet 22 timer siden Han savner det å ha en kjæreste i hverdagen, og i nærheten. Han liker kose som dere gjorde, og han ønsker gjøre det oftere. Det kan tolkes positivt som at han ønsket du skal være kjæresten hans, eller det kan tolkes negativt om at han ønsker noe mer enn dere kan gi hverandre gitt avstand. Anonymkode: 20040...67d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #15 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Han i starten av 20 årene og jeg i slutten. Ca 6 års forskjell Anonymkode: 19e72...625 Nei nei nei nei nei. Ikke bli hekta på denne fyren. Det du beskriver viser ikke en forelsket fyr; det viser en ensom fyr som elsker valideringen du gir, og som lener seg på muligheten når den er der. Du gir kjærestegoder samtidig som du har godtatt å kun være casual; Dette er farlig territorium hvis du begynner å få.følelser. Anonymkode: d85f3...520 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #16 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei nei nei nei nei. Ikke bli hekta på denne fyren. Det du beskriver viser ikke en forelsket fyr; det viser en ensom fyr som elsker valideringen du gir, og som lener seg på muligheten når den er der. Du gir kjærestegoder samtidig som du har godtatt å kun være casual; Dette er farlig territorium hvis du begynner å få.følelser. Anonymkode: d85f3...520 Men det var JEG som sa jeg ikke ville ha noe seriøst. Men siden han har vært så søt og grei må jeg nesten svelge min egne ord og trekke tilbake det jeg sa 😛 Anonymkode: 19e72...625 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #17 Del Skrevet 18 timer siden Høres ut som hn har knyttet seg veldig. Kanskje dette er hans første casual opplegg. Du må bre være tydelig med han om hva du vil ha og hva du vil gi, og hva du også ønsker å gi til andre. Det må han tåle. Gutter i den alderen tror av en eller annen grunn av vi jenter knytter oss så veldig til dem etter sex. Og at det derfor er enkelt å ta steget videre derfra, som en bakvei til forhold.. Men min erfaring er det motsatte. Og de kan bli litt krenka og pågående når de finner ut at du faktisk mente det du sa, for de trodde jo ikke på deg. De merker at oi, det her var digg og chill, hun her vil jeg jo ha mer av. Også skjønner de ikke at det er chill fordi det er casual. reality check nå! Anonymkode: b62a1...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #18 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Snakket med en fyr i noen mnd. Vi klikker bra og har egt blitt enige om at det er casual. Men mtp hvor mye vi prater og deler så har det utviklet seg utover det jeg vil kalle casual. Vi har bare møttes et par ganger og klikket veldig bra! Han tok kontakt raskt og sa han likte meg veldig godt etter første møte. Nå snakker vi om alt og ingenting, ringer i ny og ne til hverandre, sender intime bilder støtt og stadig (noe som ikke plager meg). Han gir meg fine komplimenter og er utrolig snill. Snakker mye om familien sin og deler hverdagen sin. Spør om min familie og etc.. mye prat foruten seksuelt mao. Han innrømmer han drømmer om oss (seksuelt ofc). Viser meg til venner osv. Har sagt jeg kanskje kommer til å være med andre mtp lang tid mellom hver gang vi sees; men det så ikke helt ut til å falle i god jord - da han påpekte at jeg burde klare å gå uten en stund. Dette var etter han først sa det gikk fint, men men… Dere skjønner! Han påpeker at han ikke har intr i å være med andre. Men for noen dager siden sier han plutselig til meg at han savner «kjæreste», eller noen å ligge å holde rundt. Være intime og kjærlig med, sånn man gjør når man er nyforelsket. Så prøvde jeg å være litt taktisk i svaret mitt ved å skrive; sånn som vi lå og holdt rundt hverandre sist? Og da svarer han; jaa, sånn! Hvordan skal jeg tolke dette svaret? Sier han indirekte at han er forelsket i meg? Greien er at vi har lang avstand mellom hverandre og ingen av oss er intr i å flytte, så dette kan jo bli vanskelig?!?!! PS: jeg liker selv denne fyren veldig godt også! Anonymkode: 19e72...625 Du forer han med et han ønsker, intime bilder. Er du komfortabel med at disse bildene kan dukke opp på et senere tidspunkt i livet ditt i en setting du i dag ikke tenker over? Eller at de selges og brukes som inntektskilde? Anonymkode: 8c3f8...f9b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #19 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Snakket med en fyr i noen mnd. Vi klikker bra og har egt blitt enige om at det er casual. Men mtp hvor mye vi prater og deler så har det utviklet seg utover det jeg vil kalle casual. Vi har bare møttes et par ganger og klikket veldig bra! Han tok kontakt raskt og sa han likte meg veldig godt etter første møte. Nå snakker vi om alt og ingenting, ringer i ny og ne til hverandre, sender intime bilder støtt og stadig (noe som ikke plager meg). Han gir meg fine komplimenter og er utrolig snill. Snakker mye om familien sin og deler hverdagen sin. Spør om min familie og etc.. mye prat foruten seksuelt mao. Han innrømmer han drømmer om oss (seksuelt ofc). Viser meg til venner osv. Har sagt jeg kanskje kommer til å være med andre mtp lang tid mellom hver gang vi sees; men det så ikke helt ut til å falle i god jord - da han påpekte at jeg burde klare å gå uten en stund. Dette var etter han først sa det gikk fint, men men… Dere skjønner! Han påpeker at han ikke har intr i å være med andre. Men for noen dager siden sier han plutselig til meg at han savner «kjæreste», eller noen å ligge å holde rundt. Være intime og kjærlig med, sånn man gjør når man er nyforelsket. Så prøvde jeg å være litt taktisk i svaret mitt ved å skrive; sånn som vi lå og holdt rundt hverandre sist? Og da svarer han; jaa, sånn! Hvordan skal jeg tolke dette svaret? Sier han indirekte at han er forelsket i meg? Greien er at vi har lang avstand mellom hverandre og ingen av oss er intr i å flytte, så dette kan jo bli vanskelig?!?!! PS: jeg liker selv denne fyren veldig godt også! Anonymkode: 19e72...625 Å sende intime bilder er det dummeste man gjør. Hverfall hvis man ser med ansikt også. Det kan bli brukt mot deg på ett senere tidspunkt. Som f eks trussler. Det gjelder hvis man er gift og sender bilder og sånt også. Vi er ikke synske. Du må snakke med han om hva han føler og vil med forholdet deres. Anonymkode: a382f...783 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå