AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #1 Del Skrevet 25. desember 2024 Jeg tror jeg virker veldig uinteressert og unapprochable (usikker hvilket norsk ord som passer her) og det stopper meg fra å få nye venner og kjæreste, hvordan kan jeg fremstå mer åpen? Anonymkode: 13fbc...67b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helikopter Skrevet 25. desember 2024 #2 Del Skrevet 25. desember 2024 Smil mye, møt blikk, si hei, slå av en prat. Ikke ta initiativ til å avslutte samtalen først. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #3 Del Skrevet 25. desember 2024 Hvor gammel er du? Anonymkode: 8fd74...e01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #4 Del Skrevet 25. desember 2024 Er du kvinne? Drikk alkohol, gå på byen eller andre sosial tilstelninger hvor du flørter rett frem med menn. En hånd på låret å du er sikret. Er du mann er det bare å gi opp, prøver du deg uten å bli sjekket opp først er det mee too, uønsket atferd. Anonymkode: 21a14...ede 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #5 Del Skrevet 25. desember 2024 Helikopter skrev (12 minutter siden): Smil mye, møt blikk, si hei, slå av en prat. Ikke ta initiativ til å avslutte samtalen først. Takk for gode tips. AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvor gammel er du? Anonymkode: 8fd74...e01 Jeg er 30 år. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du kvinne? Drikk alkohol, gå på byen eller andre sosial tilstelninger hvor du flørter rett frem med menn. En hånd på låret å du er sikret. Er du mann er det bare å gi opp, prøver du deg uten å bli sjekket opp først er det mee too, uønsket atferd. Anonymkode: 21a14...ede Jeg er kvinne ja. Anonymkode: 13fbc...67b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #6 Del Skrevet 25. desember 2024 Helikopter skrev (13 minutter siden): Smil mye, møt blikk, si hei, slå av en prat. Ikke ta initiativ til å avslutte samtalen først. Enig i alt dette Pluss: still spørsmål! Anonymkode: 27995...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå