AnonymBruker Skrevet i går, 19:24 #1 Del Skrevet i går, 19:24 Hudlegen er ikke sikker på om det er rosasea jeg har, men i allefall plages jeg med mye rødhet, spesielt i kinn. Så når jeg nå endelig har klart å dekke dette til(og det er ikke ofte) med base, så kvier jeg meg jo nesten for å tilføre rødhet med blush:P Men jeg vet jo at man gjerne blir seende litt flat og rar ut uten. Jeg har kun en grisebillig blush fra HM. Altså, HM sitt eget merke:P Kosta sånn 80 kroner. Noen som kan anbefale en som, ja, ikke er så direkte rød? Mer enn rød nok ellers liksom. Anonymkode: cabec...78b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Bruker du hudpleieorodukter beregnet på å dempe rødhet? Husk å være nøye med rens om kvelden når du bruker sminke. Med tanke på blush er det ikke nøye hvilket merke du bruker, det som er viktig er å finne riktig farge. Ferskentoner eller mauve (varm brunrosa) vil bidra til å dempe inntrykket av rødhet. Du kan også bruke litt bronzer sammen med eller i stedet for blush, hvis det fungerer bedre for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Apoteket har en tosascea vennelig hudkrem som er grønnfarget, grønn demper rødhet, jeg bruker den mye, den får huden til å se helt vanlig ut, og man kan bruke sminke på det igjen. Prøvd den? Anonymkode: 2cc16...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden Roci skrev (2 timer siden): Bruker du hudpleieorodukter beregnet på å dempe rødhet? Husk å være nøye med rens om kvelden når du bruker sminke. Med tanke på blush er det ikke nøye hvilket merke du bruker, det som er viktig er å finne riktig farge. Ferskentoner eller mauve (varm brunrosa) vil bidra til å dempe inntrykket av rødhet. Du kan også bruke litt bronzer sammen med eller i stedet for blush, hvis det fungerer bedre for deg. Jeg har fått en krem av hudlegen som skal dempe rødhet ja, men om noe gjør den meg enda mer rød(azealic acid). Men hun sa det kunne bli verre før det ble bedre så🤷♀️ Jeg har til gode å finne en rens jeg tåler, alle svir. Oljerens tåler jeg da. Men takk for fargetips! Jeg begynner å bli voksen, nærmer meg 40, burde jeg gå bort fra pudder og heller prøve noe kremete eller flytende? AnonymBruker skrev (2 timer siden): Apoteket har en tosascea vennelig hudkrem som er grønnfarget, grønn demper rødhet, jeg bruker den mye, den får huden til å se helt vanlig ut, og man kan bruke sminke på det igjen. Prøvd den? Anonymkode: 2cc16...10f Jeg har forsøkt å bruke disse, og de fungerer jo forsåvidt, helt til rødheten min flytter på seg, for det gjør den:P Da har jeg plutselig en grønn flekk en plass Anonymkode: cabec...78b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå