AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:41 #21 Del Skrevet onsdag kl 20:41 Stille og rolig. Jeg var på seinvakt. Dro hjem til min hund. Vi åpnet julegaver, så på Tv og sovnet på sofaen. Anonymkode: 7cbb6...819 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet onsdag kl 20:42 #22 Del Skrevet onsdag kl 20:42 Fin kveld med mannen og datteren, god mat, kos og hygge.. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:42 #23 Del Skrevet onsdag kl 20:42 hvaduikkeser skrev (9 minutter siden): Hvorfor samlivsbrudd? Fordi han var utro mens jeg var gravid. Og det blir bra bare alt det praktiske og formelle kommer på plass Men neste jul, den skal bli helt magisk! Anonymkode: 93c82...214 1 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:47 #24 Del Skrevet onsdag kl 20:47 Det var veldig gøy. Det eneste negative var at folk begynte å dra hjem rundt midnatt. Jeg hadde håpet vi kunne sittet oppe hele natten. Anonymkode: add37...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:49 #25 Del Skrevet onsdag kl 20:49 Veldig koselig. Meg, mannen, foreldrene mine og 2-åringen vår. Avslappet og brukte god tid på alt, både mat og gaver. 2-åringen var min lille hjelper og delte ut gaver til alle, og hjalp åpne opp. Lekte litt mellom gaver med det nye hun fikk. Anonymkode: 88399...01e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:19 #26 Del Skrevet onsdag kl 21:19 Vi hadde det veldig koselig. Feiret hos søster og niese. Jeg og de tre barna, sammen med mamma og andre søster med mann og tre barn. Jeg var delvis medhjelper på kjøkkenet, men det var flere kokker, så var litt kaos når alt skulle settes frem 😅 Men maten var god, selskapet hyggelig og ungene koste seg masse sammen. Vi sees litt for sjeldent, så det må vi gjøre noe med. Anonymkode: 56c17...bff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:48 #27 Del Skrevet onsdag kl 21:48 Beste julaften, fordi sønnen min koste seg så. Han er 17mnd og vi hadde god frokost, pakket opp litt pakker, han lekte og sov litt og vi slappet godt av på dagen, før vi pyntet oss og dro til svigers. Maten der er litt så som så, de er ikke de beste kokkene og vil ikke ta i noe hjelp, så vi får ikke bidratt heller. Men det var vi forbredt på og det spiller ingen rolle, skal spise så mye godt ellers. Sønnen vår spiste så stille og selvstendig, og hadde så mye tålmodighet. Energien og entusiasme på topp når han fikk noen gaver, så gøy å se. Og så rørt jeg ble av gaver han hadde lager i barnehagen! Vi fikk også mye fint. Hadde trodd lille skulle sovne, men holdt det gående til 21.30, da ordnet vi han klar for seng dro hjem. Han sovner i bilen og vi bar han rett i seng. Jeg følte på en ny julemagi, mine behov for å se snekker Andersen, askepott, reisen til julestjernen osv betydde så lite, hørte lyden i bakgrunnen, bra nok. Mer opptatt av å se hele dagen til gutten. Det kommer en tid hvor jeg igjen kan se alt det der, og i mellomtiden har jeg viktigere ting å gjøre. Som sagt, fineste julaften. ❤️ Anonymkode: 21c84...ff5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:50 #28 Del Skrevet onsdag kl 21:50 Den ble trivelig til slutt 😅 Det var litt styr med en skade og sykehus tidlig på dagen. Det var oss, unger ( som er unge voksne) og besteforeldre. Jeg ble litt rørt av gaver, og det var en fin og god stemning. Anonymkode: 31233...f7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:01 #29 Del Skrevet onsdag kl 22:01 Overraskende bra. Min kone er fra et annet europeisk land og vi feirer annenhvert år i hvert land. I år Norge. Min mor på 83, som ikke er en enkel person og forholde seg til, kom men ble i to og en halv time og det var akkurat passe. Anonymkode: 8bbcc...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:54 #30 Del Skrevet onsdag kl 22:54 Første julaften hvor vi feiret hjemme, kun kjernefamilien og det var helt fantastisk. Ikke noe stress, bare kos, ungene storkoste seg og vi voksne følte ikke på noe stress eller press. Var sliten nok på kvelden likevel og glad det er 364 dager til neste gang 😂 Anonymkode: ca69e...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:23 #31 Del Skrevet i går, 04:23 Den ble bra. Vi er bare kjernefamilien (2 foreldre og 2 halvvoksne barn) på julaften, og jeg syns det er pittelitt stusselig. Blir litt sentimental på julaften, og tenker på når barna var små. Gleder meg til/om det kommer barnebarn etter hvert. Men blir rørt når barna sier at det er deilig at det bare er oss 4 på julaften, og bare 1 stort familieselskape i romjula. Det er jeg og min angst som har satt en stopper for store familiejuler (hvor vi må reise bort), så det er godt å høre at de ikke føler at de går glipp av noe. Anonymkode: d9525...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:35 #32 Del Skrevet i går, 06:35 Hele familien fikk omgangssyken lille julaften 👍🏼👍🏼 så jula i år har vært alt annet enn hyggelig og magisk. Anonymkode: 9dcc7...7c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:51 #33 Del Skrevet i går, 06:51 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hele familien fikk omgangssyken lille julaften 👍🏼👍🏼 så jula i år har vært alt annet enn hyggelig og magisk. Anonymkode: 9dcc7...7c8 ❤️ Håper dere får en fin romjul og nyttårshelg! Anonymkode: e3fca...d3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:03 #34 Del Skrevet i går, 07:03 Julekvelden ble fin😊 Vi var ikke så mange i år kun 7 stk inkl oss 4. Svigermor hjalp å vaske opp😊 Besøket dro i 2230 tiden og da var jeg sliten. Svigermor så jeg var sliten. Men hun hjalp til så godt hele tiden. Anonymkode: e7e76...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:13 #35 Del Skrevet i går, 07:13 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Lurer på hvordan julaften var? Er du fornøyd? Gikk alt etter planen? Hvem feirer dere jul med? Vi feirer alltid jul med min søster, mine foreldre og selvsagt min mann og våre barn. I år ville jeg helst slippe å ha feiringen hos meg fordi min yngste bare er 7 uker nå og er ganske krevende. Men det ble hos meg og det var kjempe slit. Baby gråt mye og jeg stresset med forberedelsene,eldste på 4 år maste og det ble rett og slett utrivelig å stelle i stand til jul. Mannen var på jobb frem til kl.1600 på julaften. Han kom 30 min før gjestene. Jeg hadde opprettet en tråd om dette tidligere her på KG Selve julekvelden var fin. Mannen tok baby med en gang han kom hjem, så jeg kunne være mer vertinne. Middagen og ribba ble vellykket. Men jeg var utslitt, tror jeg satt i Max 30 min hele kvelden, inkludert de minuttene jeg spiste. Mor hjalp meg med oppvasken etter middagen, mens søster lekte med eldste barnet. Vi åpnet gavene kl.18.30. Alle dro kl.20.00, det var jeg glad for. Hvordan var julaften hos dere?? Anonymkode: a60a1...77b Helt utrolig at din familie godtok at du skulle stå for julaften med en 7 uker gammel baby. Hva er galt med dem? Selv er jeg nesten høygravid +har et småbarn, og dum nok til å frivillig arrangere julaften. Heldigvis har jeg en oppegående mann som også har fri, så hsn tok det praktiske. Det en trivelig kveld, men umulig å unngå at det ble litt slitsomt, men så er det jo slitsomt å være gravid også. Anonymkode: 340e9...529 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #36 Del Skrevet 23 timer siden Kaos her på julaften😂 Har tre barn på 14, 3 og 2, de minste var så gira og sprang rundt hele dagen, pinnekjøttet trengte plutselig over 5(!) timers damping, så middagen var 2 timer forsinket, kålrabistappa ble kald mens vi ventet på kjøttet😅 Småungene fikk åpne en pakke hver med jevne mellomrom gjennom dagen, så de holdt ut. Men selv om det var rop, hyl og skrik og maten var forsinket,var stemninga god gjennom hele dagen og kvelden😊 Og maten var verdt å vente på😁 Mine foreldre og bror, pluss onkelen til mannen var her, men alle var tålmodig. 14-åringen var som alltid flink å hjelpe til med de små💕 Og han fikk så mye fine gaver som han ble kjempeglad for De minste også, mest rørende var at min manns gamle onkel hadde kjøpt så fine gaver til ungene, vi hadde ikke forventet noe fra han. Tidligere år har jeg vært irritert og stresset på julaften, i år bestemte jeg meg for å bare ta alt slik det kommer og ikke stresse. Blir mye bedre når fokuset er på å kose seg framfor å ville ha alt perfekt❤️ Anonymkode: db728...4ce 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå