Gå til innhold

Årets influensa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har rukket å bli smittet allerede - hvor langt har forløpet vært? Tenker spesielt på de uvaksinerte. Mannen min er vaksinert og ble ferdig på 3 dager. Vi vet at det er ett av virusene man ble/blir vaksinert mot i år, men fastlegen nevnte ikke hvilket spesifikt.

Jeg er nå på dag 7 med feber (39-40), slimhoste og dårlig matlyst, og vil bare bli ferdig. 🙈 Er heldigvis ikke dårlig i magen lengre og klarte å spise bittelitt ordentlig mat i går og i dag.

Anonymkode: dc21b...be8

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barna hadde 3-4 dager med 39-41 i feber, så 3 dager med feber pluss/minus 38, før de ble feberfri dag 6 og 7. Litt reduserte 1-2 dager til. Mannen var syk i 5 dager med feber 38-39. Jeg er vaksinert og slapp unna🙂

Vi hadde Corona i hus i oktober. Samt barna hadde neppe blitt så dårlige som de ble om det var snakk om Covid. Dermed tenker jeg at dette var influensa.

Anonymkode: 17aec...ca1

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Barna hadde 3-4 dager med 39-41 i feber, så 3 dager med feber pluss/minus 38, før de ble feberfri dag 6 og 7. Litt reduserte 1-2 dager til. Mannen var syk i 5 dager med feber 38-39. Jeg er vaksinert og slapp unna🙂

Vi hadde Corona i hus i oktober. Samt barna hadde neppe blitt så dårlige som de ble om det var snakk om Covid. Dermed tenker jeg at dette var influensa.

Ja glemte å nevne at mannen hadde feber 5 dager, men var sykemeldt og hanglet tilsammen 8 dager. Dette var 18. desember, så de var med andre ord syke halve jula.

Skrevet

Glad jeg tok vaksina i år. Var ingen bivirkninger, merket ingenting. Ringte apoteket og bestilte meg time samme dag, ekstremt lett og effektivt. Koster lite mot å slippe å ligge så lenge. Kunne tatt den billigere på legekontoret men 400 kr for å slippe å ligge strak ut 7 dager er verdt det.

Anonymkode: 78a7f...83d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...