AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #41 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 27.12.2024 den 18.45): Har forøvrig ikke best erfaring med Elkjøp og handler derfor alltid hos Power. Men det kommer an på avdelingen/personen også Kjøpte du med trygghetforsikring nå eller? Anonymkode: 6e004...6c6 Jaaa haha det gjorde jeg 🙈 Anonymkode: 6b0d9...e1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #42 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Den bosch maskinen på tilbud 🙈 de skulle vært her i dag, men nå er det en time over tiden. Ringeklokken fungerer ikke alltid, men jeg informerte om det og det ble skrevet tydelig at de skulle ringe, i tillegg så har det blitt sagt at de skulle ringe rundt 30 min før - han i butikken sa det var veldig vanlig at de ringte 30 min før. Jeg har speidet ut av vinduet hver gang jeg har hørt en bil da jeg har vindu mot veien, men ingenting har skjedd.. 🙈 skulle så gjerne ha hatt den vaskemaskinen.. Anonymkode: 6b0d9...e1d Den kommer nok! Gratulerer med ny maskin, håper du blir fornøyd! Men, husket du å melde fra til forsikringsselskapet? Det er jo fort et par tusen du kan få av dem, men du må dokumentere med bilder. Anonymkode: 6e004...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #43 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Den kommer nok! Gratulerer med ny maskin, håper du blir fornøyd! Men, husket du å melde fra til forsikringsselskapet? Det er jo fort et par tusen du kan få av dem, men du må dokumentere med bilder. Anonymkode: 6e004...6c6 Tror du det? Det er snart to timer over tiden og har ikke hørt et pip🙈 Har ikke meldt inn ennå. Tenkte å ringe dem på mandag 🙈 har aldri meldt inn noe før noen gang.. Anonymkode: 6b0d9...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #44 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Tror du det? Det er snart to timer over tiden og har ikke hørt et pip🙈 Har ikke meldt inn ennå. Tenkte å ringe dem på mandag 🙈 har aldri meldt inn noe før noen gang.. Anonymkode: 6b0d9...e1d Du kan melde inn via hjemmesiden, men du må jo dokumentere med bilder. Så ta bilde av hullet i gummibelgen prompte! Hm, Elkjøp du kjøpte av? Du kan følge med på sporing fra Bring, du skal ha fått link til det? Anonymkode: 6e004...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #45 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 20.10): Som sagt ikke alltid, men noen ganger spesielt ved lav sentrifugering og ulltøy. Jeg aner ikke hvordan jeg skal løse dette. Hva gjør man egentlig?🙈 Anonymkode: 6b0d9...e1d Samboer bare limte det igjen på et vis, og det har fungert fint. Billigste måten å gjøre det på, men bruk riktig lim da... Anonymkode: 5550a...d19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #46 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du kan melde inn via hjemmesiden, men du må jo dokumentere med bilder. Så ta bilde av hullet i gummibelgen prompte! Hm, Elkjøp du kjøpte av? Du kan følge med på sporing fra Bring, du skal ha fått link til det? Anonymkode: 6e004...6c6 Det er levering gjennom elkjøp. De tar med seg den gamle og setter på plass den nye 🙈 men jeg tittet på siden deres nå og det står at ordren behandles ennå som fremstår litt merkelig. Tror jeg får bare ringe dem på torsdag og spørre hva som skjer. Frustrerende 🙈 Anonymkode: 6b0d9...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #47 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er levering gjennom elkjøp. De tar med seg den gamle og setter på plass den nye 🙈 men jeg tittet på siden deres nå og det står at ordren behandles ennå som fremstår litt merkelig. Tror jeg får bare ringe dem på torsdag og spørre hva som skjer. Frustrerende 🙈 Anonymkode: 6b0d9...e1d Ok, du får ringe dem på torsdag og høre. Men da kan du ordne med å dokumentere belgen i mellomtiden, viktig med bilder. Jeg har gjensidige, og melder bare inn via nettsiden. Superenkelt. Finner prisen på maskinen hva den kostet, kjøpsdato, når feilen oppstod, osv. Anonymkode: 6e004...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå