gladidag Skrevet 3. mars 2006 #1 Skrevet 3. mars 2006 har lyst på en litt tøff jakke i armystil, bytte ut dongrijakka som eg har brukt i alle år.. Ikke så mye å velge i i butikkene her jeg bor. Men det er jo masse nettbutikker og postordre...noen som har kjøpt sånn jakke? Hvor? Fin? Dyr?
gladidag Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #2 Skrevet 9. mars 2006 må pushe den opp igjen...ingen som har sånn jakke?? Army eller safaristil??
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #3 Skrevet 9. mars 2006 josefsons .no har i armystil og hm.comhar i safaristil.
gladidag Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2006 josefsons .no har i armystil og hm.comhar i safaristil. ← Jaaaa....eg har sett noen der, men er litt nysgjerrig på om noen har kjøpt der eller andre steder? Passform ol? Kikket på LaRedoute og, der var jo og noen... tror eg bare må ta en sjans...får heller returnere hvis det blir helt feil..
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #5 Skrevet 9. mars 2006 Den hos josefson har jeg i lysbrun fløyel.nydelig jakke ,litt stretch,jeg har str 42 og det pleier jeg bruke til vanlig.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #6 Skrevet 10. mars 2006 Den hos josefson har jeg i lysbrun fløyel.nydelig jakke ,litt stretch,jeg har str 42 og det pleier jeg bruke til vanlig. ← hvilken? det er flere der...pris?
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #7 Skrevet 10. mars 2006 Den hos josefson har jeg i lysbrun fløyel.nydelig jakke ,litt stretch,jeg har str 42 og det pleier jeg bruke til vanlig. ← hvilken? det er flere der...pris?
Gjest Emeldina Skrevet 10. mars 2006 #8 Skrevet 10. mars 2006 (endret) Det er jo ikke verre enn å bestille fra nettet og eventuelt returnere dersom størrelsen eller passformen ikke er riktig. Edit: Så ikke at du allerede hadde nevnt det med returnering.. Endret 10. mars 2006 av Emeldina
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2006 #9 Skrevet 10. mars 2006 Jeg så idag at de hadde jakker i army-stil på Carlings
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå