"tenker" Skrevet 25. desember 2024 #1 Skrevet 25. desember 2024 Jeg er veldig usikker på en mann jeg har datet lenge. Fordi han sender så motstridende signaler om vår relasjon. På den ene siden virker det som han er super forelsket i meg og oppriktig interessert. Enten er jeg dum eller treg i oppfattelsen eller så er jeg blind av forelskelse selv her. Men det er måten han skriver, og snakker når vi er sammen til meg. Ønsker, drømmer om fremtiden osv.. Han elsker å være med meg og føler seg bønnhørt osv.. Jeg er selve drømme dama hans. Alt med meg er perfekt. Jeg er det beste som har skjedd han osv.. Så kommer det frem at han helst ikke vil ha noe forhold, men bare en dame som meg til å ha sex med. At jeg er en venninne som han har sex med, med jevne mellomrom. Jeg vil ikke dette. Jeg vil ha han som kjæreste eller som fast partner. Å er tydelig på det. Skal jeg kutte han ut?? Er jeg bare blitt brukt eller utnyttet til dette ene formålet? Hva gjør jeg egentlig? Har jo selvsagt ikke lyst å miste han, men har følelser for fyren og vil ikke bare være en venninne liksom. Føler meg rådvill. Noen som er klokere enn meg her, eller med noen erfaringer på dette. Hva skal jeg tro? 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #2 Skrevet 25. desember 2024 Han vil nok ha forhold, men ikke med deg. Bare å gå videre her… Anonymkode: d06fc...762 7 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #3 Skrevet 25. desember 2024 "tenker" skrev (6 minutter siden): Skal jeg kutte han ut?? Ja, definitivt! "tenker" skrev (6 minutter siden): Er jeg bare blitt brukt eller utnyttet til dette ene formålet? Hva gjør jeg egentlig? Har jo selvsagt ikke lyst å miste han, men har følelser for fyren og vil ikke bare være en venninne liksom. Føler meg rådvill. Du har muligens blitt lurt frem til nå, men nå vet du hva han vil. Hvis du fortsetter sammen med han nå, er det deg som velger å la deg lure. Anonymkode: ad264...ec0 6
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #4 Skrevet 25. desember 2024 Jeg har vært der. Var klar for forhold med en fyr som egentlig bare synes jeg var en kul dame han kunne ligge med frem til at han fant den rette. Avsluttet med ham, og når jeg ser tilbake på det nå, var det jo typ 150 røde flagg jeg overså som helt klart viste at han ikke ønsket meg… 🥴 Hvis dere vil forskjellige ting, er det nok ikke så mye håp ❤️ Anonymkode: 9c5b4...12b 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #5 Skrevet 25. desember 2024 Veldig fint for han å ha noen som er tilgjengelig for sex da. Det han sier er jo for å holde på deg, ikke fordi du er kjæresteemne tydeligvis. Anonymkode: 2d835...8e5 4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #6 Skrevet 25. desember 2024 Han er ærlig med deg, så er det opp til deg å velge om du vil fortsette å være knullevennen hans🤷🏼♀️ Anonymkode: d64d7...9b3 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #7 Skrevet 25. desember 2024 Du er bare ikke den rette men han liker å ha noen til den dagen han møter den rette, da er han vekk. Anonymkode: c70b7...545 2
"tenker" Skrevet 25. desember 2024 Forfatter #8 Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han er ærlig med deg, så er det opp til deg å velge om du vil fortsette å være knullevennen hans🤷🏼♀️ Anonymkode: d64d7...9b3 Da blir han nok uten meg fremover 😊 forstår bare ikke helt hvorfor han sier alt det der når det kun er knulle venninne han vil ha. Men men.. 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #9 Skrevet 25. desember 2024 Han kan/vil ikke gi deg det du vil ha, så det beste for din egen del er å avslutte det. Anonymkode: 9bdc7...1f3 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #10 Skrevet 25. desember 2024 "tenker" skrev (18 minutter siden): Da blir han nok uten meg fremover 😊 forstår bare ikke helt hvorfor han sier alt det der når det kun er knulle venninne han vil ha. Men men.. Det er ganske enkelt. Han sier det han må for å smiske deg, det han leser på deg at du ønsker å høre. Og han gjør det for å binde deg til seg, slik at du skal være villig til å gi ham sex når han vil... mens han ikke er interessert i et forhold med deg. Han kan godt like deg som person, men han respekterer deg ikke, for hadde han gjort det ville han ikke kjørt et slikt dobbeltspill med deg, hvor han gir deg blandede signaler for å få deg hektet, alt for å gi ham sex mens han leter etter ei han vil ha et forhold med. Dette er vondt, men det er langt viktigere for deg å komme deg ut av dette før du blir enda mer såret. Si at han kaaanskje egentlig ville være i et forhold med deg, men ikke tørte, og heller valgte å si til deg at han ikke vil ha et forhold med deg, han vil bare ha sex med deg - da er det vel heller ikke en mann du vil ha? For om han er så umoden og har så store problemer med egne emosjoner, så er han uansett ikke egnet for et voksent forhold. Kom deg ut av dette, kutt kontakten, så er du fri til å finne en som virkelig vil ha deg ❤️ Anonymkode: 71a81...c94 4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #11 Skrevet 25. desember 2024 "tenker" skrev (50 minutter siden): Da blir han nok uten meg fremover 😊 forstår bare ikke helt hvorfor han sier alt det der når det kun er knulle venninne han vil ha. Men men.. Forstår du virkelig ikke det? Ikke hvis du tenker ordentlig etter heller? Anonymkode: 93af5...785
"tenker" Skrevet 25. desember 2024 Forfatter #12 Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det er ganske enkelt. Han sier det han må for å smiske deg, det han leser på deg at du ønsker å høre. Og han gjør det for å binde deg til seg, slik at du skal være villig til å gi ham sex når han vil... mens han ikke er interessert i et forhold med deg. Han kan godt like deg som person, men han respekterer deg ikke, for hadde han gjort det ville han ikke kjørt et slikt dobbeltspill med deg, hvor han gir deg blandede signaler for å få deg hektet, alt for å gi ham sex mens han leter etter ei han vil ha et forhold med. Dette er vondt, men det er langt viktigere for deg å komme deg ut av dette før du blir enda mer såret. Si at han kaaanskje egentlig ville være i et forhold med deg, men ikke tørte, og heller valgte å si til deg at han ikke vil ha et forhold med deg, han vil bare ha sex med deg - da er det vel heller ikke en mann du vil ha? For om han er så umoden og har så store problemer med egne emosjoner, så er han uansett ikke egnet for et voksent forhold. Kom deg ut av dette, kutt kontakten, så er du fri til å finne en som virkelig vil ha deg ❤️ Anonymkode: 71a81...c94 Takk for svar 😊 Føler meg skikkelig dum som kjøpte dette. Sitter igjen med en dårlig følelse av å ha blitt grundig lurt/ ført bak lyset. Det var først da han sa jeg var en venninne som han hadde sex med, med gjevne mellomrom at lys pæra ble skrudd på😅 Jeg avslutter dette tenker jeg!!
"tenker" Skrevet 25. desember 2024 Forfatter #13 Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Forstår du virkelig ikke det? Ikke hvis du tenker ordentlig etter heller? Anonymkode: 93af5...785 Jeg har nok vært litt dum å blind. Håpet på noe annet.. vel vel.. lærer så lenge man lever. Vondt er det uansett.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #14 Skrevet 25. desember 2024 "tenker" skrev (1 time siden): Takk for svar 😊 Føler meg skikkelig dum som kjøpte dette. Sitter igjen med en dårlig følelse av å ha blitt grundig lurt/ ført bak lyset. Det var først da han sa jeg var en venninne som han hadde sex med, med gjevne mellomrom at lys pæra ble skrudd på😅 Jeg avslutter dette tenker jeg!! Du skal ikke føle deg dum, for slike menn går helt bevisst inn for å få deg til å tro at de vil mer. Men når du har fått ham på avstand og får tenkt gjennom hvordan han var i begynnelsen, da kan du trolig se at det var episoder som du der og da stusset litt på, men som du slo fra deg fordi det var tidlig i forholdet, det er lov å gjøre feil osv. Med andre ord, du kan lære noe om hva han gjorde for å lure deg. Om du skulle være uheldig å møte en annen som driver på lignende vis, så vil det være lettere for deg å sette grenser for deg selv som kan avsløre ham. Så lenge du ikke har noe ønske om bare å ha sex med ham er det beste å bare avslutte det. Vær forberedt på at han trolig kommer til å forsøke å hanke deg inn igjen med div. lovnader og erklæringer. Minn da deg selv på at han har vært veldig tydelig med deg om at han ikke ønsker mer enn sex med deg. Lykke til med å møte en bedre mann i det året som ligger foran oss Anonymkode: 71a81...c94
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #15 Skrevet 26. desember 2024 "tenker" skrev (12 timer siden): Jeg er veldig usikker på en mann jeg har datet lenge. Fordi han sender så motstridende signaler om vår relasjon. På den ene siden virker det som han er super forelsket i meg og oppriktig interessert. Enten er jeg dum eller treg i oppfattelsen eller så er jeg blind av forelskelse selv her. Men det er måten han skriver, og snakker når vi er sammen til meg. Ønsker, drømmer om fremtiden osv.. Han elsker å være med meg og føler seg bønnhørt osv.. Jeg er selve drømme dama hans. Alt med meg er perfekt. Jeg er det beste som har skjedd han osv.. Så kommer det frem at han helst ikke vil ha noe forhold, men bare en dame som meg til å ha sex med. At jeg er en venninne som han har sex med, med jevne mellomrom. Jeg vil ikke dette. Jeg vil ha han som kjæreste eller som fast partner. Å er tydelig på det. Skal jeg kutte han ut?? Er jeg bare blitt brukt eller utnyttet til dette ene formålet? Hva gjør jeg egentlig? Har jo selvsagt ikke lyst å miste han, men har følelser for fyren og vil ikke bare være en venninne liksom. Føler meg rådvill. Noen som er klokere enn meg her, eller med noen erfaringer på dette. Hva skal jeg tro? Selvfølgelig skal du kutte ham ut. Han har sagt hva han ønsker, og det er ikke det samme som deg. Han virker som en skikkelig dritt som først gir deg inntrykk av at han vil noe mer, før så å si at han ikke ønsker et forhold. Vil vel ha i pose og sekk, tenker jeg. Sårt for deg, dårlig gjort av ham! Anonymkode: abb8d...edd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå