AnonymBruker Skrevet 3. januar #41 Del Skrevet 3. januar Første var uplanlagt med hoppe av i svingen, 26 år og andre satt på første forsøk etter å ha tatt ut hormonspiral, 30 år. Anonymkode: 35afe...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #42 Del Skrevet 3. januar 1.5 år. Fikk heldigvis to i slengen så jeg slapp en omgang til. Anonymkode: af6dd...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 3. januar #43 Del Skrevet 3. januar Pastels skrev (4 timer siden): Hva betyr forkortelsene her? Jeg tok hormonspiral ut i september, ble gravid nå i desember. 😊 PP = prøveperiode SA = spontanabort MA = missed abortion IVF = prøverør Gratulerer ^_^ Jeg ble også gravid i desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastels Skrevet 3. januar #44 Del Skrevet 3. januar Fame skrev (5 timer siden): PP = prøveperiode SA = spontanabort MA = missed abortion IVF = prøverør Gratulerer ^_^ Jeg ble også gravid i desember Takk for forklaringen 🥰 Og gratulerer til deg også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #45 Del Skrevet 14. januar Vi prøvde på eigenhand i 3 år, deretter blei det ivf og på det 4. forsøket gjekk det. Det tok oss 5 år, trudde vi aldri skulle få det til, men no sit vi her med en baby på 3mnd. Anonymkode: d330f...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #46 Del Skrevet 14. januar Tre ganger uplanlagt og 1 gang planlagt, ble da gravid på første på. Mistet (4 uker på vei) og ble gravid igjen før neste mens og det gikk bra. Har brukt alle typer hormonell prevensjon og tatt alle vaksiner. Anonymkode: da3c9...1b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #47 Del Skrevet 15. januar 3 mnd på førstemann hvor vi gikk aktiv inn i eggløsning fasen. Ble gravid den første gangen vi hadde sex på faktisk El dagen, de andre mnd hadde vi dagen før og 2 dager før el Anonymkode: 9223b...3ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #48 Del Skrevet 16. januar 3 PPer på første, 7 PPer på andre. Anonymkode: 26a65...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #49 Del Skrevet 16. januar 1. 2 pp og ble født i 2022 prøver nå på nr 2 og er på 5. pp! Tok ut spiral i september Anonymkode: bae7b...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #50 Del Skrevet 17. januar Jeg har blitt gravid 4 ganger. 1. 5 pp (21 år) 2. 1 pp (23 år) 3. 1 pp (28 år) 4. 4 pp (39 år) Jeg har gått på hormonprevensjon (p-piller mellom de tre første, hormonspiral mellom 3 og 4) og tatt alt av vaksiner (til den som mente at dette kunne føre til at man ikke ble gravid). Det er også litt morsomt/rart at det faktisk tok kortere tid for meg å bli gravid som 39-åring enn som 21-åring (regner med det er mest tilfeldigheter som har spilt inn uansett). Anonymkode: feb64...6d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #51 Del Skrevet 17. januar Med første: 9 pp, med metformin, har pcos. Med andre: 1 pp uten metformin. Anonymkode: f0564...61f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #52 Del Skrevet 19. januar Med først tok det 5 mnd. Med andre tok det 3 mnd Anonymkode: 7b2bc...64a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eilis Skrevet 19. januar #53 Del Skrevet 19. januar Trodde ikke jeg hadde eggløsning første gangen, vi skulle bare øve oss uten kondom da vi snakket om å kanskje prøve. Andre gangen visste jeg at jeg hadde eggløsning og hadde snakket en stund om at jeg ville ha en til, så hadde samboer et svakt øyeblikk da han egentlig skulle trekke seg ut😅 Vi har ikke sex så ofte så var den ene gangen som skulle til med begge graviditetene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå