AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #1 Del Skrevet 25. desember 2024 Dere som har prøvd slike IPL hårfjerningsmaskiner, hvilke erfaringer har dere? Jeg fikk til jul (alvaskin), men samboeren hadde sett på en fra Bosch også, men den var så dyr. Jeg er interessert i erfaringer fra alle typer, skriv gjerne hvilken dere har dere som har. Har prøvd å Google, men synes det r vanskelig å finne tester der flere typer er med. Er i tvil om det vil fungere på meg i det hele tatt, så vurderer om jeg skal returnere den eller ta den i bruk. Hadde det fungert, hadde det vært utrolig deilig å slippe styr med voksing. Dere som har, hvilken har dere, og fungerer den godt? Kan den brukes i intimområde også, til og med PÅ kjønnsleppene, eller kun i bikinikanten? Er dere fornøyd? Kom gjerne med alle erfaringer dere har😊 Anonymkode: e5e45...31b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #2 Del Skrevet 25. desember 2024 Jeg har Braun silk expert Pro 5, er veldig fornøyd, hårveksten har minsket veldig. Har aldri testet den i underlivet, men bruker den på bikini linja og det har blitt mye mindre hår. Anonymkode: 3b23f...143 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #3 Del Skrevet 26. desember 2024 Har en Braun, husker ikke typen men ikke den nyeste. Egentlig ingen effekt 🙄 Følte jeg fikk resultat i starten, hårsekkene fremme på leggen ble litt mindre synlig. Men nå over ett år etter må jeg fortsatt spillere ofte og er aldri glatt. Og jeg har perfekte forhold for gode resultat, lys hud og svarte hår. Anonymkode: 0835f...16b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #4 Del Skrevet 26. desember 2024 Følger denne og har skrevet et lignende innlegg og spurt før. Merker meg at få skriver om denne hårfjerningsmetoden eller deler sine erfaringer. Så gjetter på at den ikke er en veldig stor suksess. Hadde det vært en revolusjon innen hårfjerning hadde ‘alle’ hatt sånne. For såå dyre er de ikke. Jeg tipper at den virker veldig godt på noen få som har lys hud og mørke hår og ikke veldig kraftig hårvekst i utgangspunktet. Anonymkode: e5a86...3bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #5 Del Skrevet 26. desember 2024 Jeg har hatt veldig god effekt i bikinilinje. God til medium effekt på legg. Ingen effekt under armer. Bruker epilator som hårfjerningsmetode. Virker som om kombinasjonen laser og epilator gjør at hårrøttene er såpass svekket at epilatoren lett tar det som er igjen. Har bestilt time for laser under armer på nyåret, så får jo da sett om det fungerer også der, med bedre utstyr. Anonymkode: c8862...728 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #6 Del Skrevet 26. desember 2024 Jeg har Braun pro 5 silk epill og er veldig fornøyd. Kjøpte den før sommeren i fjor, og brukte en gang i uken, så veldig godt endring etter 4-5 uker. Så dabbet bruken av da vinteren kom og da kom noe hårvekst tilbake, men mye mindre enn før. Brukte den nøye i vår/sommer, og nå har jeg nesten ikke hårvekst på beina. Tror jeg har barbert beina og tatt en runde med ipl to-tre ganger siden i sommer. Jeg har ikke brukt den i underlivet, så det kan jeg ikke svare på. Men bruker den under armene, og der reduserer den veksten, men fjerner ikke på samme måte som beina hos meg. Men jeg er superfornøyd, helt verdt de 5000 kr jeg brukte på den. Anonymkode: 7ef51...7c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #7 Del Skrevet 26. desember 2024 Forsøkte alvaskin, nesten dobbel periode (24 uker) både på legger, lår, bikinilinje og under armer. Hadde ingen effekt (lys hud, mørke hår) Men fikk pengene tilbake da, så sånn sett ingenting tapt annet enn den timen jeg brukte hver uke på å gå over med laseren 🙄 Anonymkode: 78e64...8b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #8 Del Skrevet 26. desember 2024 Jeg har prøvd Alvaskin. Endte opp med brannsår på leggene. Kjøpte den egentlig for å bruke den i ansiktet, takk gud for at jeg aldri rakk det. Jeg fulgte bruksanvisningen til punkt og prikke. Det var ikke når jeg brukte den at jeg fikk brannmerker, men etterpå. Kjente ikke noe under bruk. Har heller ikke sart hud. De mente selvfølgelig det var brukerfeil, men fikk pengene tilbake. Hadde en nøyaktig lik fra braun for flere år siden, ble ikke brent av den. Anonymkode: 52a3a...666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #9 Del Skrevet 26. desember 2024 Har Braun silk expert pro 5. Har fjernet nesten alt på leggene, bikinilinjen er strøken og hår på haken er redusert en god del. Anonymkode: 1640f...a4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #10 Del Skrevet 26. desember 2024 Er det noen flere som har erfaring? Her virker det jo som de som er mest fornøyd har den braun, men den koster jo absolutt mer. Ikke helt overbevist om det er vits for meg å ta i bruk den alvaskin kanskje.. 🤪 Anonymkode: e5e45...31b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #11 Del Skrevet 3. januar Jeg har brukt Alvaskin sin og er veldig fornøyd med resultatene. For meg har det fungert spesielt bra på legger, lår og mage (har ekstra hårvekst pga PCOS). Har også brukt den på bikinilinjen og i armhulene, der er det ikke helt hårfri nå, men mye bedre enn før. Så jeg ville sagt det er definitivt verdt et forsøk - og som andre her sier, hvis du ikke er fornøyd innen 3 måneder, får du pengene tilbake 😁 Anonymkode: 8139c...769 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå