Gå til innhold

Finnes det digital kjøkkenvekt som ikke er helt elendig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært borti flere dårlige kjøkkenvekter av billig kvalitet både hjemme hos min mor, svigermor og meg selv. Felles er at knappene reagerer veldig treigt og tare-funksjonen virker så vidt. I tillegg slår de seg raskt av, så man må være veldig påpasselig. Hvilken prisklasse må man oppi for å få en digital kjøkkenvekt som bare fungerer? Noen tips?

Anonymkode: bac1a...685

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en fra ikea som er sikkert 15 år gammel og billig, men den fungerer utmerket. Så det er ikke bare prisklasse. 

Anonymkode: 612dd...306

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har en fra ikea som er sikkert 15 år gammel og billig, men den fungerer utmerket. Så det er ikke bare prisklasse. 

Nei, men jeg er altså ute etter konkrete tips :)

Skrevet

Jeg liker godt de fra Soehnle.  Den jeg har er gammel, men veier fra 10g til 15 kg.

Jeg tar kontrollveiing av og til, og den har vært stabil og god i alle år.

Anonymkode: 8c463...889

Skrevet

Jeg har to stk fra Clas O og de virker bra de.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Nei, men jeg er altså ute etter konkrete tips :)

Ikea der altså. 

Skrevet

Har aanonsen. Fungerer veldig bra. Hatt den i over 10 år. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikea der altså. 

For 15 år siden. Ser den de har nå har fått mange dårlige tilbakemeldinger.

Skrevet
Duff skrev (29 minutter siden):

Jeg har to stk fra Clas O og de virker bra de.

Vår er også derfra og den er nesten helt ubrukelig.

Skrevet (endret)

Jeg har lurt på det samme, da min er på vei til å ta kvelden. Tipper folk i Matgeeks sin produktgruppe på Facebook vil ha veldig gode tips, eller en bakegruppe. Sånn om du ikke får konkret nok her. 
Jeg følger tråden da. 

Endret av Daisy-love
Skrevet

Jeg har Spiis sin vekt, den er faktisk så praktisk og helt perfekt bortsett fra en utrolig irriterende ting, den slår seg av ganske fort. Og når man slår den på så starter den på null, veldig irriterende når jeg har brukt tare rett før. Ellers elsker jeg den faktisk.  

Anonymkode: 1be24...b55

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vår er også derfra og den er nesten helt ubrukelig.

Mine fungerer bra, tarer lett og har bøttevis av innstillinger. Putter de i en skuff, det kunne jeg ikke med den jeg hadde før.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har Spiis sin vekt, den er faktisk så praktisk og helt perfekt bortsett fra en utrolig irriterende ting, den slår seg av ganske fort. Og når man slår den på så starter den på null, veldig irriterende når jeg har brukt tare rett før. Ellers elsker jeg den faktisk.  

Også kjempefornøyd med den. Siden jeg vet at den slår seg av fort er jeg alltid kjapp, så ingen problem 🤣

Anonymkode: 78096...634

Skrevet

Veldig fornøyd med vår fra Rosti.

Anonymkode: 9f32d...f9b

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Den har svigermor og den er helt håpløs 😂 Hvor lenge har du hatt den?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 18.11):

Har vært borti flere dårlige kjøkkenvekter av billig kvalitet både hjemme hos min mor, svigermor og meg selv. Felles er at knappene reagerer veldig treigt og tare-funksjonen virker så vidt. I tillegg slår de seg raskt av, så man må være veldig påpasselig. Hvilken prisklasse må man oppi for å få en digital kjøkkenvekt som bare fungerer? Noen tips?

Du bør gå for en manuell og ikke digital vekt. 
De slår seg av for ikke å tømme batteriet på null komma niks. 
Tefal digital synes jeg er helt ok i bruk. Selv med min treghet så er ikke den noe problem. 

Anonymkode: 43233...260

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Også kjempefornøyd med den. Siden jeg vet at den slår seg av fort er jeg alltid kjapp, så ingen problem 🤣

Anonymkode: 78096...634

Ja må huske å flytte på det oppå den nå og da 😅

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Den har svigermor og den er helt håpløs 😂 Hvor lenge har du hatt den?

Rundt 5 år tror jeg, som sagt, bare jeg husker at den slår seg av fort så funker det hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...