AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #1 Skrevet 25. desember 2024 Jeg har en venn/date. Vi møttes først for 5-6 år siden på tinder. Vi hadde ett par dater, fant tonen og kjemien. Men jeg har alltid vært så redd for å gi alt for å bli såret da jeg har brent meg på det tidligere. Så jeg sa aldri at jeg virkelig likte han. Tiden gikk og vi faded litt ut. Jeg traff en annen, vi holdt også da kontakten men vennskapelig. Etter jeg ble alene igjen har vi snakket litt av og på. Men nå den siste tiden har han ringt meg, skravlet. Vi møttes igjen, hadde sex. Da vi lå i sengen etter fortalte han meg om ei han hadde snakket med og møtt dem siste årene, hun bor i et annet land. Sexen hadde vært fanatisk, kjemien og alt var så bra. - Men dem hadde kuttet ut, han ville heller bare ha henne som en god venninne og var nå lei seg for at hun hadde trukket seg litt tilbake. Jeg forklarte litt hvordan jeg trodde hvorfor hennes reaksjon var som den var. Selv tenkte jeg at det var rart han forteller meg dette, men han er en veldig åpen mann og forteller mye. Han er veldig glad i å ha venner, venninner å kunne prate med. Han sier at vi er gode venner men at det er noe mer der. Og at kjemien er så god. Men vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det, bare en « god venninne for å døyve bort hun jenta? » Anonymkode: 4b60b...8fa 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #2 Skrevet 25. desember 2024 Ja, hadde han ønsket noe mer enn pulings med deg hadde han ikke ligget i senga og fortalt om andre damer. Anonymkode: 651b3...5ca 15 4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #3 Skrevet 25. desember 2024 Ja, du er ikke noe annet enn ett ligg for han. Og slik du legger det frem, så er ikke han noe mer enn det for deg heller. Så hva er det å tolke??? Anonymkode: 9e900...213 6 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #4 Skrevet 25. desember 2024 Han hekter deg😂 Anonymkode: 7d8c9...b03
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #5 Skrevet 25. desember 2024 Du er et klassisk eksempel på en som er så redd for å satse at du aldri får det du egentlig ønsker. Fordi du ikke tidlig nok sender ut nok signaler på at du ønsker noe mer. Da tolkes du som en som ikke ønsker forhold, men som er kjekk å ha på si’. I denne situasjonen: Han liker å ha mange venner og venninner. Han liker at han kan ha ukomplisert sex med venninnen (e) sine. Siden det er så ukomplisert og dere aldri blir noe mer kan han jo snakke om andre kvinner og evt få råd fra deg. Du er fin å ha ukomplisert sex med når han trenger sex, for du forventer ikke noe mer. Du er en god venninne å ha også. Det blir aldri noe mer med han her. Ønsker du noe mer bør du kutte han ut og finne deg noen andre. Anonymkode: f1166...2c0 1 5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #6 Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har en venn/date. Vi møttes først for 5-6 år siden på tinder. Vi hadde ett par dater, fant tonen og kjemien. Men jeg har alltid vært så redd for å gi alt for å bli såret da jeg har brent meg på det tidligere. Så jeg sa aldri at jeg virkelig likte han. Tiden gikk og vi faded litt ut. Jeg traff en annen, vi holdt også da kontakten men vennskapelig. Etter jeg ble alene igjen har vi snakket litt av og på. Men nå den siste tiden har han ringt meg, skravlet. Vi møttes igjen, hadde sex. Da vi lå i sengen etter fortalte han meg om ei han hadde snakket med og møtt dem siste årene, hun bor i et annet land. Sexen hadde vært fanatisk, kjemien og alt var så bra. - Men dem hadde kuttet ut, han ville heller bare ha henne som en god venninne og var nå lei seg for at hun hadde trukket seg litt tilbake. Jeg forklarte litt hvordan jeg trodde hvorfor hennes reaksjon var som den var. Selv tenkte jeg at det var rart han forteller meg dette, men han er en veldig åpen mann og forteller mye. Han er veldig glad i å ha venner, venninner å kunne prate med. Han sier at vi er gode venner men at det er noe mer der. Og at kjemien er så god. Men vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det, bare en « god venninne for å døyve bort hun jenta? » Anonymkode: 4b60b...8fa Han burde du glemme. Å legge å fortelle om ei anna dame han elsker å ha sex med, etter sex med deg. Han bryr seg ikke verdt en 5 kr om hva du føler. Anonymkode: c405a...1f7 4 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #7 Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, hadde han ønsket noe mer enn pulings med deg hadde han ikke ligget i senga og fortalt om andre damer. Anonymkode: 651b3...5ca ☝️ Anonymkode: effa3...e99
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #8 Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han hekter deg😂 Anonymkode: 7d8c9...b03 Og det betyr? Anonymkode: 4b60b...8fa 1
makkapakka Skrevet 27. desember 2024 #9 Skrevet 27. desember 2024 Jeg liker ikke at menn prater mye om andre damer de har ligget med, hverken som kjæreste eller venn, og slettes ikke rett etter sex. 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #10 Skrevet 27. desember 2024 Dere knuller casually. Hva er problemet her? Anonymkode: aada6...341 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #11 Skrevet 27. desember 2024 Det høres jo ut som dere er fuckfriends? Da er det innafor, sært, men dere er ikke eklusive Anonymkode: 01a2c...e49
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #12 Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Dere knuller casually. Hva er problemet her? Anonymkode: aada6...341 Tenker du at bare fordi DU anser noe som casuall, så er du frikjent fra all dårlig oppførsel også det å lure noen inn i noe vel vitende om at du ikke vil mer, men det vil kanskje hun? Dårlig behandling er dårlig behandling. Anonymkode: c405a...1f7
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #13 Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 17.28): Jeg har en venn/date. Vi møttes først for 5-6 år siden på tinder. Vi hadde ett par dater, fant tonen og kjemien. Men jeg har alltid vært så redd for å gi alt for å bli såret da jeg har brent meg på det tidligere. Så jeg sa aldri at jeg virkelig likte han. Tiden gikk og vi faded litt ut. Jeg traff en annen, vi holdt også da kontakten men vennskapelig. Etter jeg ble alene igjen har vi snakket litt av og på. Men nå den siste tiden har han ringt meg, skravlet. Vi møttes igjen, hadde sex. Da vi lå i sengen etter fortalte han meg om ei han hadde snakket med og møtt dem siste årene, hun bor i et annet land. Sexen hadde vært fanatisk, kjemien og alt var så bra. - Men dem hadde kuttet ut, han ville heller bare ha henne som en god venninne og var nå lei seg for at hun hadde trukket seg litt tilbake. Jeg forklarte litt hvordan jeg trodde hvorfor hennes reaksjon var som den var. Selv tenkte jeg at det var rart han forteller meg dette, men han er en veldig åpen mann og forteller mye. Han er veldig glad i å ha venner, venninner å kunne prate med. Han sier at vi er gode venner men at det er noe mer der. Og at kjemien er så god. Men vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det, bare en « god venninne for å døyve bort hun jenta? » Anonymkode: 4b60b...8fa Unnskyld? Dere ligger i senga etter sex og han prater om ei dame han hadde fantastisk sex og kjemi med?😂 Du prøver også hjelpe til med å snakke litt om hva du tenker er årsaken til hun trakk seg unna han??? eh....hadde han ønsket noe mer enn sex med deg hadde han holdt kjeft. Hvorfor finner du deg i dette? Anonymkode: f92cb...6c7 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #14 Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Tenker du at bare fordi DU anser noe som casuall, så er du frikjent fra all dårlig oppførsel også det å lure noen inn i noe vel vitende om at du ikke vil mer, men det vil kanskje hun? Dårlig behandling er dårlig behandling. Anonymkode: c405a...1f7 På hvilken måte lurer han ts skriver om ts? Anonymkode: effa3...e99
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #15 Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): På hvilken måte lurer han ts skriver om ts? Anonymkode: effa3...e99 Ts sitter å lurer på hva han mener med dette, da betyr det at hun ikke visste det var casuall. Så om han gjorde er hanen dritt som gjennomførte det uten å være ærlig om sine intensjoner på forhånd. Anonymkode: c405a...1f7
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #16 Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ts sitter å lurer på hva han mener med dette, da betyr det at hun ikke visste det var casuall. Så om han gjorde er hanen dritt som gjennomførte det uten å være ærlig om sine intensjoner på forhånd. Anonymkode: c405a...1f7 De har heller ikke avklart at de kun dater hverandre/er eksklusive. Det er ganske naivt å bare anta at en gammel date/venn skal holde seg kun til deg Anonymkode: 01a2c...e49 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #17 Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ts sitter å lurer på hva han mener med dette, da betyr det at hun ikke visste det var casuall. Så om han gjorde er hanen dritt som gjennomførte det uten å være ærlig om sine intensjoner på forhånd. Anonymkode: c405a...1f7 AnonymBruker skrev (3 timer siden): De har heller ikke avklart at de kun dater hverandre/er eksklusive. Det er ganske naivt å bare anta at en gammel date/venn skal holde seg kun til deg Anonymkode: 01a2c...e49 ☝️ Anonymkode: effa3...e99
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #18 Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): De har heller ikke avklart at de kun dater hverandre/er eksklusive. Det er ganske naivt å bare anta at en gammel date/venn skal holde seg kun til deg Anonymkode: 01a2c...e49 At det er fysisk mulig å være så emosjonelt avstumpet. Å ha sex med noen, SEX..betyr faktisk noe for en god del. Det er ikke som å gi dem en klem eller få låne hårbørsten deres. Kravstore drittsekker. Anonymkode: c405a...1f7 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #19 Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): At det er fysisk mulig å være så emosjonelt avstumpet. Å ha sex med noen, SEX..betyr faktisk noe for en god del. Det er ikke som å gi dem en klem eller få låne hårbørsten deres. Kravstore drittsekker. Anonymkode: c405a...1f7 Det er dumt å anta ting, folk må lære seg å kommunisere. Anonymkode: effa3...e99
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #20 Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det er dumt å anta ting, folk må lære seg å kommunisere. Anonymkode: effa3...e99 Nettop det jeg etterspørr hos den som vet at de bare er ute etter casuall. Ikke ligg med noen som er iterisert i deg, når du vet du ikke ønsker mer. Det krever ikke noe å si, om vi har sex så vil jeg du skal vite at jeg anser det som et uforpliktende ligg. Er du komfortabel med det? Hold det på det rene, ikke gå rundt å sår folk for å få et ligg. Det et dårlig gjort. Jeg holder meg til en høyere standard. Håper dere gjør det samme. Ligg da heller med noen som ser etter det samme. Anonymkode: c405a...1f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå