Gå til innhold

Hvor feirer dere jul, dere med barn under 5? Hos dere selv eller annenhvert år hos foreldrene deres?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi var hjemme i år, med svigers, broren til samboeren, min far, stemor og min bestemor. Vi skulle egentlig feire hos min tante på Østlandet. Men pga nyfødt barn så valgte vi å ha det hjemme med besøk i stede. Litt mer stressende, men da slapp vi å kjøre 8 timer bil med nyfødt (beregnet uten stopp, så turen hadde tatt mye lengre tid)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillebamsemums skrev (56 minutter siden):

Vi var hjemme i år, med svigers, broren til samboeren, min far, stemor og min bestemor. Vi skulle egentlig feire hos min tante på Østlandet. Men pga nyfødt barn så valgte vi å ha det hjemme med besøk i stede. Litt mer stressende, men da slapp vi å kjøre 8 timer bil med nyfødt (beregnet uten stopp, så turen hadde tatt mye lengre tid)

Forståelig. 

Anonymkode: 9a46e...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter vi fikk barn så har vi bare feira hjemme til oss selv. Besteforeldre har kommet annet hvert år. Jeg er spent på når jeg blir buden bort på jul. Men ingen av mine barn har planer om å lage noe jul selv enda. 

Anonymkode: ee1d1...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at vi fikk hus, så har vi hatt julaften hos oss. Det var på tide etter å ha fartet hver annen jul til foreldre og svigers i mange mange år. 

Anonymkode: 7512c...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er på besøk hos barnas besteforeldre på dagtid, men har middag og gaveåpning hjemme. 

Anonymkode: 3e4ff...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bytter på å feire hos mine besteforeldre og samboers foreldre

Anonymkode: b2001...14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har feiret hos mine foreldre, siden svigermor hater barn som er høyrøstet eller ivrige, og å unngå det på juleaften ødelegger liksom hele greia for min del... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har feira hos faren min 2 ganger, mamma 1 gang, og hjemme 2 ganger. Foretrekker best å ha det hjemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annet hvert år med hverandres foreldre. Har hatt barn de tre siste julene. 

Anonymkode: 89c4f...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Etter at vi fikk barn, feirer vi jul hjemme. Alle er velkommen til oss, men svigers velger helst å feire hjemme fordi de syns det blir så mye folk og mye bråk med ungene. De feiret ett år med oss. Mine foreldre og min bror er alltid her :)

Anonymkode: 81ef3...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vår yngste fyller snart fem nå. Vi har byttet på, og vært hos oss litt under annenhver jul siden vi fikk barn. Ellers har vi vært hos min manns søster, et år hos min svigermor (nå lever ingen av svigerforeldrene mer) eller hos mine foreldre. Helt ærlig så syns jeg det er best å være gjest, og slippe å ha hovedansvar for julemiddagen. Særlig når vi samtidig har hatt små barn. Men jeg er helt for at vi skal dele på det, og at vi tar vår andel av juleselskapene vi også. 

Anonymkode: 09723...f83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mamma og stefar 

Pappa og stemor 

Svigermor og stefar 

Svigerfar og stemor 

Mine besteforeldre (hans lever ikke)

Søsteren min 

Broren hans 

Hos oss selv 

Neste år skal vi feire hos oss. Jeg syns ikke jul er så stress. Har pinnekjøtt så det lager seg selv. Stappe og dessert lages dagen før. 

Vi er mange og alle kan aldri feire sammen. Da blir det kaos. 

Anonymkode: 5fcf5...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...