Gå til innhold

Bytte klær fra H&M uten kvittering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men med prislappen på. Går det? 

Og et annet spørsmål er vil den som kjøpte den få beskjed at den er gitt tilbake til butikken (den er kjøpt på nettsiden dems da en julegave) 

Anonymkode: 95e96...79d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge lappene er på bruker de å være greie. Dersom plagget kommer på salg i romjula vil du kun få salgsprisen når du ikke har kvittering (du får uansett ikke penger, selvfølgelig). De vet jo ikke hvem som har kjøpt plagget uten kvittering så giver får ikke beskjed.

Anonymkode: bc21a...cb1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men med prislappen på. Går det? 

Og et annet spørsmål er vil den som kjøpte den få beskjed at den er gitt tilbake til butikken (den er kjøpt på nettsiden dems da en julegave) 

Hvordan tenker du at de skal få vite det?

Anonymkode: ed432...6f9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Onlinekjøp returneres til kortet som ble brukt, så vet ikke helt hvordan de gjør det om man bytter en onlinevare og har fått med kvitteringen 🤔Kanskje de bare tar det som ordinær retur…

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Onlinekjøp returneres til kortet som ble brukt, så vet ikke helt hvordan de gjør det om man bytter en onlinevare og har fått med kvitteringen 🤔Kanskje de bare tar det som ordinær retur…

Jeg har ikke kvitteringen da. Er kun prislappen som henger på. Og kan godt hende den er kjøpt for 2mnd siden så jeg vet ikke om man kan dra til butikken og få en annen vare isteden? 

Skrevet

Plagget kan jo ha vært kjøpt for lenge siden? Litt rart at det er med prislapp og uten byttelapp, et bomkjøp som ble julegave kanskje? H&m er jo veldig generøse på bytting til vanlig, så er jo bare og spørre. 

Anonymkode: 1fc20...914

Skrevet

Legg inn strekkoden på HM appen så ser du om plagget er til salgs enda? Hvis ja, så får du mest sannsynlig byttet det hvis du spør pent.

Og nei ingen får vite at du har byttet et plagg 

• Liker 1
Skrevet

H&M var greie med bytte uten kvittering før, men nå har de strammet inn. De siste gangene jeg har prøvd har jeg fått blankt nei, da de ansatte ikke får lov til å ta imot retur uten kvittering.

Anonymkode: 60542...393

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...