AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Del Skrevet 21 timer siden Jeg har et område i pannen som har flere små pigmentflekker. Jeg gar nå fått en behandling med IPL laser, men litt usikker på om det er det beste da jeg hadde god effekt av kjemisk peeling og krem for noen år siden. Hva er deres erfaringer med ulike pigmentbehandlinger på små flekker som kommer av sol og hormoner? Anonymkode: 00082...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Jeg ba fastlegen om resept på Pigmanorm (krem), og den har vært veldig god. Kostet om lag 500 kr for en tube. Jeg bruktee den først annen hver dag, så hver dag i til sammen fem uker. Har igjen 90% av innholdet i tuben. Anonymkode: b3809...bcb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg ba fastlegen om resept på Pigmanorm (krem), og den har vært veldig god. Kostet om lag 500 kr for en tube. Jeg bruktee den først annen hver dag, så hver dag i til sammen fem uker. Har igjen 90% av innholdet i tuben. Anonymkode: b3809...bcb Har flekkene forsvunnet? Anonymkode: 00082...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har flekkene forsvunnet? Anonymkode: 00082...af9 Ikke helt forsvunnet, men blitt mye bedre. Man kan bruke kremen i inntil 7 uker i gangen, så må man ta noen ukers pause før man starter på nytt. Dette er den perfekte årstiden å gjøre det på, da man skal holde seg unnen sola mens man bruker kremen. Anonymkode: b3809...bcb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke helt forsvunnet, men blitt mye bedre. Man kan bruke kremen i inntil 7 uker i gangen, så må man ta noen ukers pause før man starter på nytt. Dette er den perfekte årstiden å gjøre det på, da man skal holde seg unnen sola mens man bruker kremen. Anonymkode: b3809...bcb Ok. Flasser du mye av kremen? Anonymkode: 00082...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden #6 Del Skrevet 58 minutter siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ok. Flasser du mye av kremen? Anonymkode: 00082...af9 Noen dager litt rød og litt flassete. Men ikke værre enn at jeg har gått på jobb (hvor jeg møter opp til flere hundre personer ansikt til ansikt på en dag). Anonymkode: b3809...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå