Gå til innhold

Beste pigmentbehandling

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har et område i pannen som har flere små pigmentflekker. Jeg gar nå fått en behandling med IPL laser, men litt usikker på om det er det beste da jeg hadde god effekt av kjemisk peeling og krem for noen år siden.

Hva er deres erfaringer med ulike pigmentbehandlinger på små flekker som kommer av sol og hormoner?

Anonymkode: 00082...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg ba fastlegen om resept på Pigmanorm (krem), og den har vært veldig god. Kostet om lag 500 kr for en tube. Jeg bruktee den først annen hver dag, så hver dag i til sammen fem uker. Har igjen 90% av innholdet i tuben. 

Anonymkode: b3809...bcb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg ba fastlegen om resept på Pigmanorm (krem), og den har vært veldig god. Kostet om lag 500 kr for en tube. Jeg bruktee den først annen hver dag, så hver dag i til sammen fem uker. Har igjen 90% av innholdet i tuben. 

Har flekkene forsvunnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har flekkene forsvunnet?

Ikke helt forsvunnet, men blitt mye bedre. Man kan bruke kremen i inntil 7 uker i gangen, så må man ta noen ukers pause før man starter på nytt. Dette er den perfekte årstiden å gjøre det på, da man skal holde seg unnen sola mens man bruker kremen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke helt forsvunnet, men blitt mye bedre. Man kan bruke kremen i inntil 7 uker i gangen, så må man ta noen ukers pause før man starter på nytt. Dette er den perfekte årstiden å gjøre det på, da man skal holde seg unnen sola mens man bruker kremen. 

Ok. Flasser du mye av kremen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ok. Flasser du mye av kremen?

Noen dager litt rød og litt flassete. Men ikke værre enn at jeg har gått på jobb (hvor jeg møter opp til flere hundre personer ansikt til ansikt på en dag). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...