AnonymBruker Skrevet i går, 19:34 #21 Del Skrevet i går, 19:34 i dagens samfunn så blir jo til og med et punktum sett på som passiv-aggressivitet Anonymkode: 0ba20...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #22 Del Skrevet 18 timer siden Jeg savner ikke noen tommel ned. Bruk heller gode argumenter, om du er uenig. Vi er til tider plaget av brukere som sprer negativitet uansett hva som skrives, og som er på jakt etter noen de kan plage. Den type brukere ville elsket en tommel ned-funksjon, og brukt den til hets. På et diskusjonsforum bør man heller argumentere for sin sak, og forklare hvorfor man er uenig. Anonymkode: 8d4bd...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 18 timer siden #23 Del Skrevet 18 timer siden mebeforeyou skrev (10 timer siden): Ofte har jeg lyst å vise min uenighet med 👎/tommel ned, men valget er kun hjerte, nyttig og liker. Flere en meg som savner 👎? Ja den burde vært tilgjengelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 18 timer siden #24 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden):  Vi er til tider plaget av brukere som sprer negativitet uansett hva som skrives, og som er på jakt etter noen de kan plage. Anonymkode: 8d4bd...ae9 Da kan de få en tommel ned på de negative innleggene sine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #25 Del Skrevet 2 timer siden mebeforeyou skrev (På 25.12.2024 den 16.14): Ofte har jeg lyst å vise min uenighet med 👎/tommel ned, men valget er kun hjerte, nyttig og liker. Flere en meg som savner 👎? nei, tommel ned er ikke noe særlig. altfor enkelt å være "raus" på den slags.   og enkelte folk eeeelsker å være negative bare fordi (fordi). Anonymkode: f11ce...80a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #26 Del Skrevet 2 timer siden 000VF000 skrev (På 25.12.2024 den 16.24): Ja, man burde absolutt ha tommel ned. Jeg tror det hadde fungert som en reality check for mange.  sorry meg, men det er jo liksom ofte folk som burde reality checket seg selv som ofte gir andre reality checks... Anonymkode: f11ce...80a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #27 Del Skrevet 2 timer siden Savner ofte 😂 ihvertfall Anonymkode: 4273d...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå