GÃ¥ til innhold

Flere som savner 👎/tommel ned på KG?

mebeforeyou

Anbefalte innlegg

Ofte har jeg lyst å vise min uenighet med 👎/tommel ned, men valget er kun hjerte, nyttig og liker. Flere en meg som savner 👎?

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Savner det overhode ikke. Negative reaksjoner er ingen tjent med. Ærlig talt ville jeg nok droppet de andre og, de bidrar som regel ikke til noe bra.

Anonymkode: 00fa7...aa0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå poster folk sure svar isteden, kanskje det hadde blitt mindre av det hvis det fantes tommel ned? 

Anonymkode: 754f9...279

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det er nyttig nok at innlegget har få reaksjoner. Da ser man jo at få er enige.

Har jeg behov for å uttrykke min uenighet mer så kommenterer jeg heller hvorfor. Det er jo tross alt et diskusjonsforum.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, synes det er helt greit at en ikke har det. Er en uenig klarer en vel meget fint å si det i et innlegg på et diskusjonsforum som dette tross alt er. Tror en slik tommel ned kunne blitt misbrukt og blitt brukt ganske kynisk og jeg ser ærlig talt ikke vitsen med det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man burde absolutt ha tommel ned. Jeg tror det hadde fungert som en reality check for mange.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei, holder egentlig med tommel opp. Alt det andre blir bare tull. Man av brukerne ville fått tommel ned uansett innlegg bare fordi de er mislikt. 

Anonymkode: 06be1...68a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Macro skrev (2 minutter siden):

Føler det er nyttig nok at innlegget har få reaksjoner. Da ser man jo at få er enige.

Jo men det betyr jo ikke at det er feil det som blir skrevet. Kan hende akkurat det innlegget var konstruktivt og ekte men at ingen likte det som stod

Anonymkode: f925b...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den savner jeg ikke, tommel ned hadde garantert blitt misbrukt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jo men det betyr jo ikke at det er feil det som blir skrevet. Kan hende akkurat det innlegget var konstruktivt og ekte men at ingen likte det som stod

Anonymkode: f925b...020

Hvis du har et forum med tusenvis av brukere, så vil det ikke komme en hemmelig konspirasjon for å stemme ned en tilfeldig AB bruker. Hvis "ingen likte" hva det stod, så betyr det at meningen din er upopulær. Enkelt og greit. Og da fungerer tommel ned funksjonen slik den skal. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Phoenix Heart skrev (28 minutter siden):

Nei, den savner jeg ikke, tommel ned hadde garantert blitt misbrukt. 

"Misbrukt"? Fordi man er uenig?

Anonymkode: f2591...4c3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

"Misbrukt"? Fordi man er uenig?

Anonymkode: f2591...4c3

Noen vil få tommel ned uansett, fordi de er mislikt på KG. 

Anonymkode: 4f3e1...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
000VF000 skrev (39 minutter siden):

Ja, man burde absolutt ha tommel ned. Jeg tror det hadde fungert som en reality check for mange.

Reality check? Bare fordi du ikke liker et innlegg betyr ikke det at er fakta. Dette er et diskusjonsforum, ikke fagforum. 

Anonymkode: e9a7d...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Reality check? Bare fordi du ikke liker et innlegg betyr ikke det at er fakta. Dette er et diskusjonsforum, ikke fagforum. 

Da er du kanskje tilhenger av å fjerne tommel opp og de andre symbolene, fordi konseptet er akkurat det samme.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
000VF000 skrev (1 minutt siden):

Da er du kanskje tilhenger av å fjerne tommel opp og de andre symbolene, fordi konseptet er akkurat det samme.

Bare la vær å bruk de, funker likt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bare la vær å bruk de, funker likt. 

Problemet er at man har kun mulighet til å utrykke enighet, og ikke uenighet. Hvis AB lager tråd nummer 100 om "innvandrerne vil ta over Norge", så kan vedkommende få 10 tommel opp, men de som er uenige har ingen mulighet til å gi tommel ned. Det er et problem. Folk fortjener å se at folk ikke er enige med de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nei, forumet er negativt nok som det er.

Anonymkode: 24a35...08b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk på kg er ikke voksen nok til å ha en tommel ned knapp.

Anonymkode: 1216e...4de

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
000VF000 skrev (2 timer siden):

Problemet er at man har kun mulighet til å utrykke enighet, og ikke uenighet. Hvis AB lager tråd nummer 100 om "innvandrerne vil ta over Norge", så kan vedkommende få 10 tommel opp, men de som er uenige har ingen mulighet til å gi tommel ned. Det er et problem. Folk fortjener å se at folk ikke er enige med de. 

Kanskje vi bare skal ha tommel ned mulighet på aktuelle nyhetssaker og politikk diskusjon og ikke folks private opplevelser da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Svarene ovenfor viser tydelig hvor lite robust den yngre generasjon er i dag som til og med ikke kan få en tommel ned..

Anonymkode: d6278...aef

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...