AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #21 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Til dere som kommenterer innlegget, kan dere si hvor mange mg dere bruker i dose? Anonymkode: eefcf...0fc Det er ikke lov å diskutere dosering. For første gang i mitt liv spiste jeg meg ikke stappa til et uvell nivå. Jeg spiste en helt "normal" porsjon med tobbe og tilbehør, og ble ikke dårlig etterpå. Skal nevnes at jeg ikke liker svora, så spiser kun det rene kjøttet. Det hadde nok litt å si ift. totalmengden med fett som man kan bli kvalm og dårlig i magen av. Er normalvektig (162cm og 57kg), står på vedlikehold. Anonymkode: 3dc7d...eec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #22 Del Skrevet 26. desember 2024 Spiste 1 ribbebit, 1 potet, stuing og 4-5 biter svisker. Riskrem til dessert. Da følt jeg meg mett. Anonymkode: 7e882...0d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #23 Del Skrevet 26. desember 2024 Spiste en normalporsjon, så det gikk bra. Jeg småspiser derimot hele dagen🙈 går med mye sjokolade…..og ørten porsjoner med riskrem….. Anonymkode: e1ad2...1c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #24 Del Skrevet 26. desember 2024 Altså, hvis jeg spiser en hel ribbebit så er jeg jo mett til langt utpå neste dag... Flertallet i tråden her har jo null begrep om hva normale porsjoner er, men det er så klart derfor dere har blitt så feite at dere må ta slankesprøyter. Anonymkode: 35158...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #25 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Altså, hvis jeg spiser en hel ribbebit så er jeg jo mett til langt utpå neste dag... Flertallet i tråden her har jo null begrep om hva normale porsjoner er, men det er så klart derfor dere har blitt så feite at dere må ta slankesprøyter. Anonymkode: 35158...3f7 Har det falt deg inn at ikke alle blir mett av det du skisserer? Og at det er veldig vanskelig å spise lite når kropp og hode desperat ønsker mer? Flaks at det fins medisiner. Anonymkode: 765d6...24c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue7 Skrevet 26. desember 2024 #26 Del Skrevet 26. desember 2024 Går på W og spiste pinnekjøtt på juleaften. Litt mandelpotet, kålrotstappe og 2 biter kjøtt. Merket ingenting 🙌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå