Gå til innhold

Hva tenker dere om navnet Tordis

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ts her det er mitt navn....😭

Anonymkode: 5467f...281

Jaja, du må tåle negative tilbakemeldinger når du skriver her. Synes navnet er ganske grusomt. Hadde bytta hadde jeg hett det.

Anonymkode: e0935...4b9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke skrive her da, du vet jo at du får mange negative tilbakemeldinger. Jeg liker heller ikke navnet mitt, synes det er tungt, hardt, stygt og gammeldags. Men hadde aldri giddet å skrive hva folk synes om det, har foresten sett det nevnes flere ganger på "styggeste navn" tråder her inne. Er i 40 årene, og heter Gunnhild, syntes alltid at alle vennene mine hadde mye finere navn, de var mange Tone, Anne, Kristine, Trine, Camilla, Stine, Miriam, Susanne og Helene i trinnet mitt. Så hadde jeg sånn gammel tante navn. 

Anonymkode: df018...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp fordi det er et tantenavn som noen her kaller det, er det nok på vei tilbake. Jeg digger det. Sterkt, norsk navn. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tordis, Jørdis, Herdis. Forferdelige alle sammen

Anonymkode: fb4fc...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selv om navnet kanskje ikke er favoritten min som sådan, så digger jeg at folk heter noe annet enn "alle andre". Jeg har selv et navn jeg ikke synes er veldig fint, men jeg hadde heller ikke fem i klassen med samme navn, så sånn sett liker jeg det jo. I tillegg er jeg oppkalt etter min mormor som jeg hadde et veldig nært forhold til og fortsatt savner sårt over 16 år etter at hun døde, så den delen av det gjør at jeg liker det.

Anonymkode: 67591...648

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 15.19):

Ikke skrive her da, du vet jo at du får mange negative tilbakemeldinger. Jeg liker heller ikke navnet mitt, synes det er tungt, hardt, stygt og gammeldags. Men hadde aldri giddet å skrive hva folk synes om det, har foresten sett det nevnes flere ganger på "styggeste navn" tråder her inne. Er i 40 årene, og heter Gunnhild, syntes alltid at alle vennene mine hadde mye finere navn, de var mange Tone, Anne, Kristine, Trine, Camilla, Stine, Miriam, Susanne og Helene i trinnet mitt. Så hadde jeg sånn gammel tante navn. 

Anonymkode: df018...301

Jeg synes Gunnhild er fint. Sterkt navn.

Anonymkode: b984e...f82

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig vi må enda en generasjon til før det navnet begynner å kline fint for flere igjen? 🤔 Jeg synes ikke det er så galt, og kan se for meg en liten Tordis 🥰 Jeg hadde nok valgt et navn til som var mer vanlig så barnet har noe mer å spille på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er litt sånn bestemor-navn på damer fra 80 år og oppover, men gamle navn kommer jo tilbake. 

Kult å hete noe annet enn alle andre.

Anonymkode: bd40a...fa1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...