AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden ? Anonymkode: 5467f...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Gammel tante. Men slike gamle navn dukker jo stadig opp igjen, akkurat som Selma, Signe, Gudrun osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden Helt jævelig. Og jeg har et gammel damenavn selv. Anonymkode: 38512...669 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden Jævlig schtøgt Anonymkode: 87c19...8b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden Grøss. A Anonymkode: a2e53...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden Hodebunn Anonymkode: 26314...d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden Jeg tenker at det navnet gis ikke til babyer idag. Anonymkode: 6e113...4d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freydis Skrevet 23 timer siden #8 Del Skrevet 23 timer siden Det er et norrønt navn med røtter langt tilbake i tid her til lands. Min farmor het Tordis, men jeg kjenner ikke så mange som heter det nå til dags. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #9 Del Skrevet 23 timer siden Veldig stygt Anonymkode: f92dc...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #10 Del Skrevet 23 timer siden Det er kult! Anonymkode: ee0b9...ee6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 23 timer siden #11 Del Skrevet 23 timer siden Liker ikke så godt navn med Tor-, men mange jentenavn som slutter på -dis kan være fine, f.eks Herdis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #12 Del Skrevet 23 timer siden Eneste jeg kjenner som heter Tordis er en bulldog 😂 Anonymkode: c72ac...2f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #13 Del Skrevet 23 timer siden Liker ikke så godt -rd lyden på min dialekt (Østlandet) sp syntes ikke det klinger då bra. Anonymkode: dc52e...ff6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #14 Del Skrevet 22 timer siden 100 åring.. Anonymkode: 3871a...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #15 Del Skrevet 22 timer siden Jeg vurderte det som navn på en av bikkjene. Men så ble det et annet gammel-dame-navn i stedet. Anonymkode: 658f3...926 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #16 Del Skrevet 22 timer siden Forferdelig navn Anonymkode: 148c9...c8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 22 timer siden #17 Del Skrevet 22 timer siden Det er ikke så pent navn. Men litt tøft også da, med lang historie fra vikingtiden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satansopp Skrevet 22 timer siden #18 Del Skrevet 22 timer siden Vet om et par bulldogsøstre (samme eier) som heter Tordis og Olga, så DET er min umiddelbare assosiasjon😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 22 timer siden #19 Del Skrevet 22 timer siden Ikke et navn jeg ville valgt, men nå er der jo sånn at man venner seg til navn og om noen rundt meg hadde kalt barnet sitt det hadde jeg til slutt tenkt at barnet ikke kunne hett noe annet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #20 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): ? Anonymkode: 5467f...281 Grusomt Anonymkode: 02620...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå