Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at man ikke går ut på by'n sammen?

Min mann og jeg har vært ute en gang sammen på de årene vi har vært sammen.

Det har ikke passet sånn at vi har gått ut sammen ellers. Han er stort sett ute med arbeidskolegaer og jeg ser ikke som noe "must" at jeg må ut på by'n.

Legger merke til at mange av dem jeg kjenner skjelden er ute på by'n sammen. Går alltid hver for seg. Ikke har dem vanskeligheter med å få barnevakt heller lissom.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Vi går oftere ut sammen enn hver for oss. Men det er ikke ofte vi går på byen.

Skrevet

Vi går stort sett alltid ut sammen, synes det er hyggeligst. Men nå har vi vanskeligheter med å skaffe barnevakt, så det blir veeeeldig sjeldent, det kan kanskje ha noe med det å gjøre.

Gjest baby-E
Skrevet

det er vel hipp som happ.

Noen ganger sammen og noen ganger hver for oss...

eks.. jeg var ute med studiegruppen i går, han skal ut med jobben i dag...

Skrevet

Går lite på byen, men når det gjøres er det litt både og.

Kanskje mest hver for seg, men det er for at vi har så mye annet vi heller vil gjøre sammen.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet (endret)

Ingen av oss går mye på byen i den fostand at det å gå ut er et mål i seg s, altså ha vorspiel, være ute hele kvelden, danse etc. Vi går mest ut for å treffe venner, kolleger, tidligere kolleger etc over et par øl, og da går vi som oftest hver for oss - fordi vi bruker det å gå ut som en arena for å treffe venner en ikke nødvendigvis treffer så ofte eller som en har særinteresser sammen med, og da er det ikke så naturlig å dra med seg kjæresten.

For å være helt ærlig så synes jeg det er helt greit at han treffer fotballsupportervenner på pub og at jeg slipper å bli med da, og jeg vet at han synes det er helt fint å slippe vinkvelder med høy jentefaktor når jeg er ute. Det hender vi går ut sammen, men det er ikke så ofte.

Endret av Dalwhinnie
Gjest Gjest
Skrevet

Min kjære MÅ på byen med kamerater minst en gang i uka. Før han traff meg var det 2-3 ganger i uka m fyll til langt på natt. Jeg har ikke sammen behovet, og har kanskje gått ut m venninner 1-2 ganger i måneden.

Vi har vært sammen ute to ganger i løpet av det halvannet året vi har vært sammen...

Vi er 31 og 34, og nå har jeg blitt gravid, så hååååper inderlig at han roer seg.

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

I blandt sammen, i blandt hver for oss :-) Men mest sammen.

Skrevet
I blandt sammen, i blandt hver for oss :-) Men mest sammen.

Samme her. Liker vel best å dra på byen sammen med hu i svingen.

Gjest Gjesta
Skrevet

Vi drar like gjerne hver for oss som sammen. Jeg er gjerne ute med folk fra jobb, og han med kompiser. Foreløpig må jo noen passe dyret, så i det siste har vi ikke vært ute sammen i det hele tatt. Men det vil komme tider :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...