AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Hm driver å lurer hva kjørelærer mente med tilbakemelding til ene ungdommen her. Fikk beskjed å bruke breie svinger. Vi har lært ungdommen å ligge i sin del nærmest kanten. Og ikke inn mot midten og i feil kjørebane. Vet ungdommen og letter på gassen når er usikker på svingen slik at det blir mindre fart Så tenkte hva mener kjøre lærer med å bruke breie svinger Spurte en og han mente breiesvinger var å kutte svingen for å få mest mulig rett linje Anonymkode: 6e7df...ad5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Ikke helt feil i det sjåførlærer sier, men man gjør ikke slike manøvre der det er uoversktlig eller at det kommer en gjøk på innsiden. Har noen få steder hvor jeg kjører på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden tdm900 skrev (2 minutter siden): Ikke helt feil i det sjåførlærer sier, men man gjør ikke slike manøvre der det er uoversktlig eller at det kommer en gjøk på innsiden. Har noen få steder hvor jeg kjører på den måten. For her vi bor er det mye smale veier og uoversiktlig svinger. Så derfor har vi vært veldig opptatt av å holde seg på sin side av svingen. Og tenkt det må være bedre. For har vært borte i sensorer som har avhuket avvik når de kutter svinger, men da blir det jo og feil hvis de lærer å kutte de på en måtte av kjøre lærer hvis sensorer ser anderledes Anonymkode: 6e7df...ad5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Jeg kjører bevist inn mot midten av veien for å ha litt margin mot fotgjengere. Tenker dette er spesielt viktig nå I den mørke tiden, og endel folk går uten refleks og gjerne i mørke klær som det kan være vanskelig å se. Anonymkode: e10b1...0a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå