AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Normalt å ikke få god jul av en du har datet 4 ganger? 😊 Anonymkode: 689e5...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Helt normalt det. Noen har det travelt på julaften og griper ikke hver sjanse til å sende meldinger. Det betyr ikke at de liker deg mer eller mindre av den grunn. Noen er veldig på meldinger, men det er slettes ikke alltid de nødvendigvis er så interesserte likevel. Beklager det ikke var ett ja eller nei svar. Anonymkode: a0750...ce3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Tja... Har du sendt selv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden nordlending skrev (5 minutter siden): Tja... Har du sendt selv? Nei. Fordi jeg føler jeg har tatt mest kontakt nå. Anonymkode: 689e5...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden Had1de ikke tenkt over det. Julen er jo familietud, og etter fire dater er man jo ikke akkurat lovet bort til hverandre. Sendte du da? Eller forventer du annet av andre enn deg selv? Anonymkode: 97cae...d02 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Hvis han hadde vært interessert og tenkt på deg så hadde han gjort det. Gå videre til neste mann. ❤️ Anonymkode: 4c13d...533 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Jeg fikk, og vi har ikke datet enda, bare luktet på hverandre og avtalt å møtes til neste år. Er han hypp kommer meldingene. Anonymkode: 3e9ec...a84 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Jeg syns det er for dårlig. Anonymkode: cd859...4cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Ikke innafor Anonymkode: 9338e...6bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Er faktisk enig med de som sier at han ikke er interessert nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mebeforeyou Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Ikke interessert er min tanke. Har du hørt fra han nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå