Gå til innhold

Hvilken termodress har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger anbefaling på en termodress du selv er fornøyd med. 

Anonymkode: 277a7...87a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Bamblebunad i blå.Veldig fornøyd.

Anonymkode: be645...d18

Skrevet

Bla. den sorte fra Europris. Helt kurrant til vanlig bruk på kalde dager og snørydding. 
Litt dyrere skidress fra sportshoppen til ski/snowboard. 

Anonymkode: 20984...1cc

Skrevet

Bruker en fra Hoppin jeg er veldig fornøyd med.

Skrevet

Lyngsø sin fra Felleskjøpet.

Anonymkode: 502d5...613

Skrevet

Jeg har en fra Hoppin. Har hatt mange forskjellige før, men de fra Hoppin er enormt mye bedre enn alt annet jeg har vært borti. Det gjelder både passform, bevegelighet, justeringsmuligheter og kvalitet. 

• Liker 1
  • 5 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hopp inn har jeg hørt skal være veldig bra

Når det gjelder meg selv, så har jeg  investert i dundressen Bergans Extreme Dundress.........Helt magisk myk og luftig.

Denne herligheten bør oppleves og koster 9000, men verdt hver eneste krone !!! Elsker den kalde tida !!!

Anonymkode: 6e44f...7c9

AnonymBruker
Skrevet

Hoppin er bra

Anonymkode: e06c3...c60

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.6.2025 den 9.01):

Hopp inn har jeg hørt skal være veldig bra

Når det gjelder meg selv, så har jeg  investert i dundressen Bergans Extreme Dundress.........Helt magisk myk og luftig.

Denne herligheten bør oppleves og koster 9000, men verdt hver eneste krone !!! Elsker den kalde tida !!!

Bergans Extreme er kjempebra, men antageligvis alt for varm for de aller fleste. Anbefales kun til skikkelige frysepinner ;)

AnonymBruker
Skrevet

Har en 25(!) år gammel Helly hansen som til tross for en defekt knapp på ene benet er nærmest like god stand, og veldig varm. Jeg vil derfor slå et slag for HH! 

Anonymkode: 5e28a...130

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har en 25(!) år gammel Helly hansen som til tross for en defekt knapp på ene benet er nærmest like god stand, og veldig varm. Jeg vil derfor slå et slag for HH! 

HH i dag er noe helt annet enn HH for 25 år siden. På den tiden lagde de fortsatt bra og solide greier, nå er det bare et motemerke blant mange andre. 

AnonymBruker
Skrevet
-jk- skrev (På 22.6.2025 den 18.22):

Bergans Extreme er kjempebra, men antageligvis alt for varm for de aller fleste. Anbefales kun til skikkelige frysepinner ;)

En vanlig thermodress med fast pelsfor er myyye varmere!

Jeg eier selv Bergans dundressen, og er superfornøyd! Den puster veldig bra, og ikke minst er den stilig, og ekstremt behagelig på! Prisen kan være ett minus for veldig mange av oss, men kvalitet koster! 🙂 Jeg var hadde litt flaks, og bestilte rett før prisoppgang! Da betalte jeg 7000!

Ha en god dag videre! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.6.2025 den 18.36):

En 25 år gammel HH dress i topp stand er like bra som en splitter ny! Den varer nok sikkert i mange år til!  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...